wtorek, listopada 03, 2015

Podsumowanie - Październik 2015

październikowe niebo
Październikowe niebo
 

 
Podsumowanie mojego 
czytelnictwa
PAŹDZIERNIK 2015

    
        We wrześniu poszalałam z zakupami zatem w Październiku miałam co czytać, poniżej przedstawiam Wam moje osiągnięcia :-)
 

Moja statystyka:

Liczba przeczytanych książek: 7
W tym:
 - książka tradycyjna: 5
 - ebook: 2
 - audiobook: 0 
Łączna ilość przeczytanych stron: 2481.
Łączna ilość przeczytanych stron w 2015 roku : 12540. 

Moja subiektywna ocena:

  1. "Ziemia obiecana" Tom nr 2 Saga Nowozelandzka Sarah Lark - ocena 8/10
  2. "Małe szare komórki. Poirot w cytatach" Agatha Christie - ocena 8/10
  3. "Nowożeńcy" Tom 3 Saga Nowozelandzka Sarah Lrk - ocena 8/10
  4. "Cztery sekundy do stracenia" K.A. Tucker - ocena 9/10
  5. "Ptasiek" William Wharton - ocena 7/10
  6. "Międzyczas" Joanna Belzyt - ocena 7/10
  7. "Przedostatnie marzenie" Angela Becerra - ocena 8/10

Wyzwania czytelnicze:

  • "Pod hasłem" = 2
  • "Grunt to okładka =1
  • "Klucznik" = 3
  • "Gra w kolory II" szary/siwy = 3

No i moje wyzwanie autorskie:

  • "Joanna" = 1

Od września zaczęłam nową sagę, zatem z przyjemnością rozliczam się z przeczytanych już tomików, które stanowiły cudowny przerywnik w moim październikowym czytelnictwie :-)

SAGA NOWOZELANDZKA Sarah Lark:


Tom nr 1: "Na koniec świata"
Tom nr 2: "Ziemia obiecana"
Tom nr 3: "Nowożeńcy"
 

 
Pozdrawiam
Zaczytana Joana

 

7 komentarzy:

  1. 7 książek to super wynik! Mnie udało się tylko 3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i jestem pewna że te Twoje 3 sprawiły Ci równie wielką radość :-)

      Usuń
  2. 7 książek to bardzo dobry wynik. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję fajnego wyniku i po ocenach sądząc ciekawych lektur :) chyba muszę od Ciebie odgapić sumowanie stron w od początku roku, będzie mi łatwiej na koniec :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały wynik! Gratuluję! Oby tak dalej. Ja mam nadzieję, że kiedyś również zapoznam się z jakąś sagą, ale nie wiem kiedy (i czy w ogóle) będzie mi to dane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik :D Mi sie udało przeczytać tylko 4, ale liczę że listopad będzie lepszy *.*
    http://ksiazki-na-polkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger