środa, czerwca 17, 2015

PRZEDSPRZEDAŻ - "Długa droga do domu" Joanna Jax




Właśnie zakupiłam najnowszą książkę
Pani Joanny Jax
 
"Długa droga do domu"
 
Merlin prowadzi przedsprzedaż
 


 
 
 
Po przeczytaniu
stałam się wielką fanka tej książki oraz Pani Joanny Jax
 
Jeszcze chwilkę sobie poczekam na nią ponieważ Merlin zaczyna wysyłkę od 23 czerwca ale najważniejsze że już jest :-)
 
 
 
No i moje autorskie wyzwanie czytelnicze
powiększy się o kolejną pozycję!
 
I jak tu nie cieszyć się :-)
 
 
 
Pozdrawiam
Zaczytana Joana
 

 
 
 

6 komentarzy:

  1. Czytałam "Dziedzictwo von Becków" i jestem oczarowana ta książkę. Tę więc chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także prowadzę te wyzwanie, ale jak na razie nie znalazłam ani jednej książki z Klaudią w roli głównej.

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na szybko znalazłam takie dwie:
      1. "Klaudia" Aleksander Jackiewicz
      2. "Klaudia szalona reporterka" Jennie Walters
      Możesz jeszcze spróbować z KLAUDIĄ jako autorką książki - tego jest więcej :-)
      pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

      Usuń
  3. Mam na półce książkę "Dziedzictwo von Becków" (jeszcze nie czytałam), bardzo podoba mi się okładka "Długa droga..." - czekam na Twoją opinię :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger