14 czerwca 2015

Stosik - Maj 2015


W związku z moją przymusową przerwą od książek, dopiero teraz przedstawiam moje Majowe stosiki.

W kwietniu miałam obfite zakupy, zatem maj przedstawia się mniej imponująco.





Zatem od lewej:
  1. "Majka i miejska dżungla" Susanne Fulscher,
  2. "Majka wkracza do akcji" Susanne Fulscher.


Natomiast e-zakupy przedstawiają się następująco - również od lewej:

3. "Jak dorosły z tomiku Nowe Przygody Mikołajka" R.Goscinny, J-J Sempe,
4.  "Tajemnica bzów" Magdalena Kordel,
5.  "Mistrz i Małgorzata"  Michaił Bułhakow.



Zaczytana Joana
 

12 komentarzy:

  1. Nie ma to jak przygody Mikołajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się - też je bardzo lubiłam i lubię :-)

      Usuń
  2. Dwie pierwsze pozycje to coś dla mojej córki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez zakupiłam je dla mojej córci Majeczki :-)

      Usuń
  3. Super! Życzę zatem udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe nabytki. Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wielką chęcią przeczytalabym "Tajemnice bzow".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A "Mistrz i Malgorzata", to klasyka sama w sobie :) Jedna z moich ulubionych ksiazek.

      Usuń
  6. Miłego czytania:) Sama poluję na "Tajemnicę bzów" Magdaleny Kordel:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...