poniedziałek, czerwca 15, 2015

WYNIKI !!! - Wielkiego konkursu urodzinowego u Ejotka - Wygrałam :-)

 
Jakiś czas temu EJOTEK ogłosiła WILEKI KONKURS URODZINOWY
 

Zadaniem konkursowym było przekonanie Ejotka do twórczości autora, którego nie miała jeszcze okazji poznać.

Do wygrania była jedna z 28 książek.

NO I UDAŁO MI SIĘEjotek zaliczyła moje zgłoszenie i znalazłam się w gronie szczęśliwych zwycięzców. Tym bardziej się cieszę ponieważ troszkę napracowałam się nad tym zadaniem.

MOJA odpowiedź na ZADANIE konkursowe to:
SANTA MONTEFIORE 
wykonanie zadania było obszerne zatem zrobiłam osobny post TUTAJ
 
 
NAGRODA: Najbardziej chciałam wygrać "BUTIK" - no i jest :-) ale ponad to okazało się ze otrzymałam jeszcze nagrodę numer dwa. Poniżej obie książki które właśnie do mnie lecą:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1. "Butik na Astor Place" Stephanie Lehman
2. "Puść już mnie" Piotr Kołodziejczak
 
Dziękuję Ewelinko i polecam się na przyszłość w innych wyzwaniach i konkursach :-)
 
pozdrawiam serdecznie
(-: Szczęśliwa zwyciężczyni - Zaczytana Joana
 

13 komentarzy:

  1. Super. Obie książki są warte przeczytania! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Strasznie jestem ciekawa "Butiku..." a tej drugiej nie znałam ale tez chętnie przeczytam :-)

      Usuń
  2. Gratuluję wygrania "Butiku na Astor Place"! Sama chętnie bym przeczytała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Butik jest świetną książką, z pewnością się nie zawiedziesz, drugiej wygranej nie znam ale będę oczekiwała Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger