środa, grudnia 01, 2021

Bookieciarnia w grudniu

 

Bookieciarnia


🎄❤Grudzień w Bookieciarni❤🎄
Co roku 1-ego grudnia wstępuje we mnie świąteczny szaleniec i wyciągam z zakamarków wszystkie ozdoby, pomysły, książki i piosenki.
Zatem od rana w rytmach "Last Christmas" oczywiście Wham, bo dzisiaj już mogę - powyciągałam lampeczki i wystroiłam mieszkaniu tu i tam.
🎄
W blasku pierwszych świątecznych ubarwień, zaczęłam planować co dalej.
Kalendarz adwentowy zatem gotowy, zarówno ten słodki jaki i Bookieciarniowy.
Plan spotkania świątecznego naszkicowany i już samo przygotowanie mnie cieszyło, więc zaczynam odliczanie.
🎄
Podsumowania prawie podsumowane, a wyzwania czytelnicze dokładnie zaplanowane.
W tym roku zakończyły się dwa wyzwania:
"Wędrująca książka" i "Czytelnicze imieniny"
Oba były wyjątkowe i wniosły sporo pozytywnych wibracji w nasz czytelniczy świat.
🎄
Z przyjemnością się z Wami tym podzielę.
Kalendarz adwentowy po mojemu odkrywam => KA2021-01 - Wszystko zaplanowane
🎄🎄🎄
Pozdrawiam i zapraszam
Zaczytana Joana




4 komentarze:

  1. Takie odliczanie to sama przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda :-) Przyjemność w rytmach świątecznych piosenek i aromatycznych wypieków.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo :-) i uwielbiam też wszelkiego rodzaju wyzwania czytelnicze :-)
      U mnie właśnie zakończyłam wyzwanie "Czytelnicze imieniny" i w najbliższych dniach opowiem o nim. Zapraszam

      Usuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger