niedziela, grudnia 05, 2021

Danuta Noszczyńska "Kufer babki Alicji"

Danuta Noszczyńska "Kufer babki Alicji"

W styczniu "Czytelnicze Imieniny" upłynęły nam w towarzystwie DANUTY, czyli czytałyśmy książki, które zostały napisane przez autorki o imieniu Danuta.
Dla mnie niesamowitym odkryciem była powieść pt.: "Kufer babki Alicji" Pani Danuty Noszczyńskiej.
Ubawiłam się świetnie w tej obyczajowej powieści podszytej nutką kryminału i odrobiną sensacji.

Wszystko zaczyna się od tajemniczego kufra babki Alicji, jak donosi tytuł książki. Klara do tej pory wiodła raczej smutne życie, bowiem gnieździła się w małym mieszkanku ze swoim byłym mężem, który dosłownie żerował na jej dobroci.
Dopiero niespodziewana śmierć babci, a właściwie to jej testament sprawił, że Klara postanowiła coś zmienić w swoim życiu. Czytelnik natomiast w tej chwili wkracza w sieć kryminalno-komediowych sytuacji.
Klara zaczyna zgłębiać tajemnicze losy swojej babci, które praktycznie wywracają w życiu bohaterki wszystko do góry nogami. Dziewczyna wyrusza tropem rodzinnych tajemnic, których staruszka, jak się okazało miała sporo. Klara natomiast postanawia wszystkiego się dowiedzieć i nawet nie spodziewa się, jak bardzo to wpłynie na jej losy.

Przyznaję, że ta książka zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. Wciągająca intryga w połączeniu z ciekawymi zwrotami akcji oraz sporą dawką humoru uprzyjemniły mi kilka wieczorów.
Opowieść o Klarze i tajemniczych historiach z kufra jej babki, sprawiły mi przyjemność, a momentami wręcz nie mogłam się od tej powieści oderwać.
Polecam zatem tę komediowo kryminalną książkę, która sprawiła, że mam ochotę na inne powieści Pani Danuty Noszczyńskiej. "Kufer babki Alicji" to było moje pierwsze spotkanie z twórczością tej autorki, a po lekturze wiem już, że nie ostatnie.

Pozdrawiam serdecznie
Zaczytana Joana









Książka brała udział w wyzwaniu "Czytelnicze imieniny" - DANUTA
KA_2021_05

2 komentarze:

  1. Ja nie odnajduję się w tym gatunku książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie odnajduje się w reportażach 👍 przeczytałam kilka świetnych i byłam zachwycona, ale to wszystko. Na szczęście mam tak podany wybór literatury, że każdy znajdzie dla siebie coś miłego.
      Zapraszam Cie na dzisiaj, będą MONIKI.

      Usuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger