piątek, lutego 24, 2017

"Pensjonat marzeń" Magdalena Witkiewicz

"Pensjonat marzeń" Magdalena Witkiewicz

Tytuł: "PENSJONAT MARZEŃ"
Autor: Magdalena Witkiewicz

Seria: Szkoła żon
Tom nr 2

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 5 lutego 2014 r.

Liczba stron: 256



Moja ocena 8/10


Twórczość Pani Magdaleny Witkiewicz odkryłam dokładnie rok temu, poprzez zupełnie intuicyjny zakup "Szkoły żon" i tak zaczęła się moja przygoda. Można śmiało stwierdzić, że właściwie wszystko powstało w dniu, gdy Panią Magdalenę poproszono o napisanie polskiej książki erotycznej. Tak powstała "Szkoła żon"  i w następstwie jej wielkiego sukcesu oraz na szczęście dla czytelniczek, Pani Magdalena zdecydowała się na kontynuacje tej serii pisząc tom numer dwa czyli "Pensjonat marzeń". Z przyjemnością wróciłam i zaczytywałam się w nowych historiach znanych mi już bohaterek.
 
"Pensjonat marzeń" to jak sam tytuł wskazuję nazwa nowej szkoły żon, bowiem po sukcesie pierwszej Ewelina zdecydowała się na otwarcie jeszcze jednej placówki w innej części kraju czyli malowniczych Kaszubach. Nie robi oczywiście tego sama, bowiem wracają wszystkie bohaterki z pierwszej części i wspólnymi siłami dążą do kolejnego celu. Dziewczyny połączyła nic przyjaźni i po wspólnie spędzonych dniach w szkole żon na Mazurach postanowiły utrzymywać kontakt. Przed każdą z nich życie postawiło nowe wyzwania, ale wzbogacone o wiedzę i na swój sposób z uśmiecham na ustach podążają do celu.
Marta postanowiła zawalczyć o siebie i swój wygląd, zatem podjęła wyzwanie z nadmiernymi kilogramami, a pośrednio doszła też do ważniejszych dla siebie wniosków. Julia, piękna i energiczna jak zawsze, nadal walczy ze swoimi wewnętrznymi demonami, a za pierwsze sukces może uznać stały związek z ukochanym mężczyzną. No właśnie, czy stały to do końca jeszcze nie wiadomo, bo przecież Julia cały czas walczy z przeszłością. Jadwiga nareszcie uwierzyła w swoją kobiecość i fakt, że może podobać się innym mężczyznom, a zdrady męża świadczą o jego niedoskonałości a nie jej. Pojawia się tez Michalina, która cały czas jest pod wpływem wspomnień z poprzedniego związku i sama nie dowierza we własne aktualne szczęście., zatem co jeszcze musi się wydarzyć by to zrozumiała.
 
Spotkanie z tymi bohaterkami to była prawdziwa przyjemność, a Pani Magdalena Witkiewicz po raz kolejny udowodniła swój kunszt literacki. Napisała uroczy, obyczajowy erotyk z tak zwanym drugim dnem - czyli to co ja lubię najbardziej. Tak jak pisałam o "Szkole żon" tak i teraz potwierdzam, że to powieść nie tylko dla żon, ale dla wszystkich Pań, by w tym zabieganym świecie, dbając o wszystkich dookoła nie zapomniały też o sobie. Pod przykrywką lekkiego erotycznego romansu kryje się wspaniała obyczajowa powieść, z której możne nie jeden wniosek wyciągnąć dla siebie. Dlatego warto pochylić się nad tą powieścią i poświęcić jej chwilkę, bowiem wnosi ona znacznie więcej niż można by pozornie się po niej spodziewać. Dosłownie miażdży wszelkiego rodzaju nasze babskie kompleksy i wspaniale udowadnia że one najczęściej istnieją tylko i wyłącznie w naszych głowach, zatem świetnie możemy sobie same z tym poradzić, a potem najzwyczajniej w świecie cieszyć się życiem.
 
Przyznaję też tak samo jak w przypadku "Szkoły żon", że "Pensjonat marzeń" to nie tylko pełna drogowskazów obyczajowa opowieść ,ale przede wszystkim cudownie eteryczna książka z magnetyzującym seksapilem w tle. Pani Magdalena po raz kolejny udowodniła, że można napisać powieść erotyczną z taką lekkością i smakiem tak, że nie sposób się od niej oderwać. Z przyjemnością też zachęcam w ten sam sposób jak w przypadku tomu numer jeden - zapraszam drogie Panie na damski rachunek sumienia i eterycznie seksowną ścieżkę do zmian. Natomiast Was Panowie zapraszam po całą gamę drogowskazów podczas niniejszej lektury.
 
Dziękuję Pani Magdaleno, ja bawiłam się świetnie i do "zobaczenia" w innej powieści.


Polecam bardzo gorąco
Zaczytana Joana


Książka bierze udział w wyzwaniach czytelniczych:
- "Gra w kolory III" - CZARNE
- "MINI czelendż 2017" - Drugi tom serii,
- "Z półki",
- "Czytelnicze Igrzyska 2017
- "Wyzwanie czytelnicze 2017" - Miejsce
- Czytam książki polskich autorów - Magdalena Witkiewicz
 
 
Seria "Szkoła żon" doczekała się już kilku odsłon i tak poniżej od lewej:
- wydanie 2 w 1, czyli "Szkoła żon" + "Pensjonat marzeń" w jednym tomie,
- wydanie kieszonkowe "Szkoły żon".




 
 















Kolejna pozycja do mojego wyzwania
Czytam książki polskich autorów - Magdalena Witkiewicz

 
 
Pozostałe książki Pani Magdy już nabyłam, ale przyjemność czytania będę sobie dozować
 
 

8 komentarzy:

  1. Mam tę książkę od dawna w planach tylko czasu mi brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety znam ten brak czasu :-) mimo wszystko polecam bardzo :-)

      Usuń
  2. Jeszcze nie czytałam nic tej autorki, ale chętnie to zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie mam tyle zaległości, że nie dam rady sięgnąć po tę pozycję, ale moze kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to niestety :-) ale polecam jak nie tą to inną książkę Pani Magdy.

      Usuń
  4. Uwielbiam książki Magdaleny Witkiewicz! Tę czytałam już dawno i również mi się bardzo podobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadzam się :-) Ja już jestem fanką Pani Magdy i dopiero się rozkręcam, bo większość książek jeszcze przede mną.

      Usuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger