wtorek, lutego 28, 2017

"Chłopak NIKT" Allen Zadoff

"Chłopak NIKT" Allen Zadoff

Tytuł: "CHŁOPAK NIKT"
Autor: Allen Zadoff

Seria: Chłopak NIKT
Tom nr 1

Wydawnictwo: Feeria Young
Data wydania: rok 2013

Liczba stron: 344



Moja ocena 7/10


"Śmierć z przyczyn naturalnych. To moja specjalność" - po takich słowach nie mogłam już tej książki odłożyć na bok. To moje pierwsze spotkanie z twórczością Pana Allena Zadoff i od razu bardzo udane. "Chłopak NIKT" przypadł mi do gustu tak bardzo, że nie tylko zaraz sięgnę po kolejny tom tej serii, ale myślę że będzie też stanowił świetny prezent dla mojej męskiej, młodzieżowej części rodziny.

"Chłopak NIKT" autorstwa Allena Zadoff to świetnie zapowiadająca się seria szpiegowsko sensacyjna dla młodzieży. Tytułowy chłopak, czyli NIKT to osoba z krwi i kości, ale pojawia się w życiu swoich ofiar tak samo błyskawicznie i niespodziewanie, jak potem znika bez śladu. Ben nie ma swojego osobistego życie, ani żadnych planów z tym związanych, on wciela się za każdym razem w kogoś innego w jednym tylko celu - by znaleźć się jak najbliżej swojej ofiary.
"Chłopak NIKT" Allen ZadoffBen jest tak skuteczny i właściwie całkowicie niewidzialny dla postronnego obywatela, że wypracował sobie już swoją markę która brzmi właśnie:

"Śmierć z przyczyn naturalnych. To moja specjalność."
Dlatego, gdy dostaje kolejne zlecenie, to nie stanowi ono dla niego najmniejszego problemu. Z łatwością zaczyna odgrywać rolę jednego z uczniów i tylko po to, by jak najszybciej wkraść się w łaski córki burmistrza. Celem oczywiście jest lubiany i szanowany przez wszystkich burmistrz, ale równie piękna co inteligentna jego córka  Samara, odegra tym razem znaczną rolę w misji Bena.

Powieść czyta się bardzo szybko i z narastającym zainteresowaniem już od samego jej początku. Ponad to znakomite wydanie, bo wygodna czcionka i krótkie treściwe rozdziały sprawiają, że czytelni nie ma czasu nudzić się, a wręcz przeciwnie, czerpie ogromną przyjemności z czytania.

No i to co ja lubię najbardziej, czyli mało przewidywalne, a nawet wręcz zaskakujące zakończenie książki. Co prawda w pewnym momencie podejrzewałam, że jeden ze scenariuszy pobiegnie w tym kierunku, ale do końca autor doskonale wywodził mnie w pole. No i to jest to co ja właśnie najbardziej lubię, zwłaszcza w takiej powieści jak ta, gdzie dynamiczna akcję i zaskakujące wątki przeplatają się na wzajem. Świetny styl autora sprawia, że wręcz nie można się od tej książki oderwać a jeśli już musiałam to myślami nadal krążyłam wokół niej.

Książka sprawiła mi naprawdę ogromną przyjemność co właściwie nie powinno mnie w ogóle dziwić, bo gdy tylko wzięłam ja do ręki ona dosłownie "przemawiała" do mnie i czułam, że to spotkanie skończy się wyśmienicie.
Polecam ją bezwzględnie i dosłownie każdemu, zaraz młodemu jak i starszemu czytelnikowi płci obojga. Ja bawiłam się wyśmienicie i już nie mogę się doczekać drugiej części z tej serii.
Zatem do zobaczenia Panie Zadoff na kolejnych stronach powieści


Pozdrawiam serdecznie
Zaczytana Joana

  
Książka bierze udział w wyzwaniach czytelniczych:
- "Pod hasłem" - tytuł na literkę "C"
- "Gra w kolory III" - CZARNE
- "MINI czelendż 2017" Stosik nr 2-Książka wydana w 2010 - 2013
- "Z półki",
- Wyzwanie czytelnicze 2017 - OSOBA,
- Czytelnicze Igrzyska 2017.


5 komentarzy:

  1. Już kilka razy patrzyłam na tę powieść, ale nigdy się nie zdecydowałam. Może teraz chętniej po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To może być wciągająca powieść. Już sam tytuł jest intrygujący...

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu trzeba znaleźć czas by nadrobić, co ma się na półkach, by móc sięgać po kolejne... ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię zaskakujące zakończenia, nad książkę się jeszcze zastanowię, ale nie mówię ,,nie" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger