poniedziałek, października 31, 2016

Saga Nowozelandzka Tom 9 - "Egzotyczna księżniczka" Sarah Lark

Saga Nowozelandzka Tom 9 - "Egzotyczna księżniczka" Sarah Lark
Tytuł: "Egzotyczna księżniczka"
Autor: Sarah Lark


Seria: Saga Nowozelandzka
Tom nr 9


Wydawnictwo: Sonia Draga
Data wydania: 2015-10-27
Liczba stron: 160



Moja ocena 8/10



Do kolejnego tomu Sagi Nowozelandzkiej nie trzeba było długo mnie namawiać, ponieważ jak tylko skończyłam tom numer 8 to natychmiast sięgnęła po tom numer 9, wiedziona tylko i wyłącznie ogromną ciekawością co też wydarzyło się dalej.

Tym razem na scenę wkracza nowa postać - Wiliam Martyn, który to przybywa z Irlandii do Queenstown w poszukiwaniu złota i nie wiem dlaczego ale nie zapałam do niego niestety nawet namiastką sympatii.
Saga Nowozelandzka Tom 9 - "Egzotyczna księżniczka" Sarah LarkNie zdziwiło mnie zatem gdy Martyn spotkawszy na swej drodze Elaine, córkę Rubena i Fleurette, postanawia ją w sobie rozkochać. No właśnie "postanawia"! Nie został rażony piorunem miłości czy czegoś podobnego tylko chłodno przekalkulował sobie związane z tą znajomością korzyści. Jego ambitny plan jest bardzo prosty, bowiem postanawia wżenić się w te dobrze sytuowaną rodzinę.

W tym samym czasie Gwyneira wraz ze swoją wnuczką Kury-maro-tini, czyli córką Paula i Maoryski Maramy planują wyjazd w odwiedziny do Fleurette. Kury'a słynie ze swych artystycznych zdolność i przede wszystkim ze swej egzotycznej urody, która urzeka każdego napotkanego mężczyznę i to bez wyjątku.

Czy Martyn pozostanie obojętny na wdzięki Kury i zrealizuje swój chłodny plan, to już pozostawiam w tajemnicy.
W każdym bądź razie losy całej tej trójki potoczą się bardzo burzliwie i na pewno popłynie nie jedna łza, jak i grzmotnie nie jedna błyskawica nienawiści.

Nie zdziwi Was zapewne fakt że oczywiście wciągnęła mnie ta książeczka tak bardzo, że połknęłam ją w jedną noc - na szczęścia dla mnie następujący po niej dzień był wolny od pracy. Polecam tę sagę zatem nadal i niezmiennie.
 
Pozdrawiam serdecznie
Zaczytana Joanna


Książka bierze udział w wyzwaniach czytelniczych:
- "Pod hasłem" - hasło: GLOBTROTER - Niemcy

- "Gra w kolory II" - Brązowy





Teraz czekam na spotkanie z:
Tom 10 - "Złamane serce"

Saga Nowozelandzka - Sarah Lark
Tom 1 - "Na koniec świata"
Tom 2 - "Ziemia obiecana"
Tom 3 - "Nowożeńcy"
Tom 4 - "Pierworodni"
Tom 5 - "Wyrodna matka"
Tom 6 - "Prawdziwy mężczyzna"
Tom 7 - "Uciekając sprzed ołtarza"
Tom 8 - "Wojna o Kiward Station"
Tom 9 - "Egzotyczna księżniczka" 
 
 

1 komentarz:

  1. Fajnie, że seria tak Cię wciągnęła i pomimo tak wielu tomów nie nudzi, a nawet czymś zaskakuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger