wtorek, września 22, 2015

JUBILEUSZ - Post nr 100 - Nowa seria!



Dzisiaj obchodzę swój własny JUBILEUSZ
Niniejszy post ma numer 100
Dla początkującego blogera to jest coś  :-)

 
Myśl o pisaniu bloga kiełkowała we mnie już od dawna i nawet prowadziłam swego rodzaju notatki, tak na wszelki wypadek, jakby nagle zachciało mi się go pisać. Jedyny problem jaki miałam to sprawy techniczne - nie wiedziałam jak się do tego wszystkiego zabrać. Na szczęście dla mnie, jakoś sobie poradziłam i w tym momencie DZIĘKUJĘ bardzo za wszelkie CENNE rady, które otrzymałam.
 
W styczniu tego roku (2015) postanowiłam zalogować się na blogger'a i spróbować swoich sił. Cały czas się uczę nowych rzeczy, ale moje pierwsze notatki o których wspomniałam, okazały się nieocenionym źródłem pomysłów z którego teraz korzystam.
Moim ulubionym pomysłem jest moje autorskie wyzwanie czytelnicze "JOANNA", które cały czas kontynuuję. Za chwilkę pojawi się kolejny raport z moich czytelniczych osiągnieć w tym wyzwaniu. Dla mniej wtajemniczonych przypominam, szczegóły TUTAJ
 


Ponad to taki cudowny dla mnie Jubileusz postanowiłam uczcić i wymyśliłam sobie, że to wspaniała okazja na coś NOWEGO - może zatem nowa serię na moim blogu.

Zanim jednak zdradzę szczegóły to nie mogę nie wspomnieć że zainspirował mnie (znowu i po raz kolejny :-)) blog EJOTKA, a tak bardziej konkretnie to jej urodzinowy konkurs.
Jakiś czas temu poprosiła żeby polecić jej Autorkę/Atora książki, którego jeszcze nie czytała. Postanowiłam wówczas przedstawić Ejotkowi jedną z moich ulubionych pisarek, czyli Panią Santę Montefiore i przygotowałam mini przegląd po jej twórczości.
Dla przypomnienia umieszczę go jako post nr 1 z tej serii - i to nie z lenistwa :-) ale naprawdę dla przypomnienia bo trochę się nad nim napracowałam i uważam że jest godny kolejnej uwagi.

Po Waszych komentarzach oraz po kilku moich przemyśleniach stwierdzam, że to fajny sposób żeby w pigułce zwrócić Wam uwagę na wybranego przeze mnie autora/autorkę i ich książki oczywiście.

Zatem w dniu JUBILEUSZU uruchamiam nową serią na moim blogu, której nadaję na razie roboczą nazwę.

MINI PRZEGLĄD
Polecam Autorkę / Autora

Nakładam tez na siebie warunek - muszę przeczytać minimum 3 książki jednego autora, żeby umieścić go w tym oto PRZEGLĄDZIE.

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam miłej lektury a sobie jeszcze większej frajdy z tego mojego blogowania
 
Jubileuszowa - Zaczytana Joana




JUBILEUSZ





18 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę kolejnych wpisów, więcej komentarzy i jeszcze więcej obserwatorów;) świetny pomysł na promocję Autorów czekam na propozycje ;)
    Pozdrawiam Justyna z  książkomiłościmoja.blogspot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) Mam już zrobione 3 szkice o trzech różnych autorach tylko cały czas wydaje mi się ze musze to dopracować :-)

      Usuń
  2. Gratuluję jubileuszu, niech się spełnią Twoje życzenia (-: Fajny pomysł na nową serię, Ejotek inspiruje (-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejotek to się cieszy i rumieni :)

      Usuń
    2. Niech się cieszy (-: Nie mam nic przyjemniejszego, niż sprawiać radość innym (-: I dobrze wiedzieć, że nie tylko ja się rumienię (-;

      Usuń
    3. Nie, nie tylko Ty :)
      Inspirować innych? Lubię to! Hihi

      Usuń
    4. Dziękuję za gratulacje i CAŁKOWICIE się z Tobą zgadzam. Dla mnie Ewelinka jest prawdziwym mentorem bo to głównie za jej namowa zaczęła się moja przyjaźń z blogosferą :-)

      Usuń
    5. Uważajcie bo wizytówkę sobie zrobię: Ejotek-mentor i inspirator hihi
      Uwielbiam z Wami dyskutować, tylko mnie tak nie chwalcie ... choć przecież tak naprawdę to pochwały motywują,nie? :P

      Usuń
    6. Zrób sobie zrób, jak będzie potrzeba, to coś w stylu referencji Ci wystawię (-: Hm, ciekawe do czego jeszcze nasze pochwały Cię zmotywują (-;

      Usuń
    7. Zgadzam się - zrób wizytówkę :-) Ja tez jestem tego typu człowiekiem którego motywują właśnie pochwały. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Wielkie, wielkie gratulacje! Oby więcej był takich rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę wielu kolejnych wpisów :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie nie było a tu się tyle działo...
    Asiu, trochę po czasie, ale wiesz że szczerze składam Ci ogromne gratulacje z okazji 100! :) życzę wielu setek następnych, weny, chęci i kolejnych ciekawych pomysłów.
    Cieszę się, że konkurs zainspirował do nowej serii, już nie mogę się doczekać autorów.
    A mnie pozostaje nadal się czerwienić i działać dla Was i dla takich słów :) dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko DZIĘKUJĘ bardzo :-) i cieszę się że już jesteś po przerwie :-) mam nadzieję ze u Ciebie wszystko w jak najlepszym porządku :-)

      Usuń
    2. Powolutku do przodu, zwłaszcza że decyzją rehabilitantki mogę "brykać" już czasem z 1 kulą a nie wciąż z dwiema :)

      Usuń
    3. SUPER :-) Cieszę się i trzymam kciuki :-)

      Usuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger