czwartek, września 17, 2015

"Facet na telefon" Adam J. Gabryel




Tytuł: "Facet na telefon"
Autor: Adam J. Gabryel

Wydawnictwo: Wielka Litera
Data wydania: 2012-07-11
Liczba stron: 336




Moja ocena 6/10


 
Wszyscy dookoła zachwycają się Grey-em, a ja po raz kolejny powtarzam: "cudze chwalicie, swego nie znacie" i jako przykład podsuwam książkę Adama Gabryel'a pod jednoznacznym tytułem "Facet na telefon".
 
Powieść powstała na podstawie bardzo popularnego bloga, prowadzonego przez Polaka mieszkającego w Australii. Adam, autor i główny bohater w jednym, śmiało i z wielkim wdziękiem opowiada o swoich klientkach oraz ich erotycznych potrzebach. Ponad to książka jest pełna męskich i damskich charakterów czy upodobań a seks, wbrew pozorom wcale nie jest tu najważniejszy, choć wszechobecny. Właśnie dzięki niemu lub też za jego pośrednictwem, autor przedstawia różne osobowości i motywy dla których kobiety postanowiły skorzystać z jego oferty czy też usług. 
 
Podeszłam do tej książki naprawdę z dużą rezerwą i co najbardziej mnie zdziwiło w niej, to właśnie ta zdumiewająca charakterystyka zachowań i osobowości. Wyczuwa się w niej też czasami smutek i zagubienie, ale żar bijący z pełnych erotyzmu scen, sprawia że czyta się tę książkę bardzo szybko i przyjemnie. No i najważniejsze, sceny te opisane są ze smakiem i brak w nich jak dla mnie zbędnej przemocy czy agresji. Za dodatkową rekomendację niech posłuży refleksja jednej z bohaterek, cyt.: "Przypominasz mi jak to jest być kobietą".
 
Książka z pewnością skłania ku przemyśleniem no i nie tylko, a z drugiej strony jak to z tego typu literaturą bywa, ilu będzie czytelników oraz ich potrzeb i upodobań to też tyle różnych będzie opinii. Ja polecam!
 
 
Pozdrawiam
Zaczytana Joana
 

8 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze, że mnie zachęciłaś, gdyż myślę, że sceny erotyczne ze smakiem powinny mnie zadowolić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak polecam bardzo - miła odskocznia po tych wszędobylskich wulgaryzmach :-)

      Usuń
  2. Mam dla Ciebie Facet na telefon 2 i Kusiciel Gabryela ;) wprawdzie jeszcze nie czytałam ale mam nadzieję, że będę zachwycona tak samo jak poprzednią , czekają na moim stosiku ;)
    Anna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SUPER :-) Chętnie przeczytam bo powyższa książka bardzo mi się podobała :-) Dziękuję

      Usuń
  3. Dla mnie ta ksiażka by;la nijaka i nudna:( Czytałam lepsze, ale każdy lubi coś innego

    Pozdrawiam Justyna z książkomiłościmoja.blogspot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam zadowolona bo nie było tych wulgaryzmów które czytałam w poprzedniczkach tego typu :-) ale zgadzam się dla każdego coś miłego się znajdzie w literaturze :-)

      Usuń
  4. O pierwsza część ciekawa widzę. Ja przez przypadek kupiłam 2 część, ale mam nadzieje że jakoś ogarnę. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger