piątek, lipca 03, 2015

Podsumowanie - Czerwiec 2015


Podsumowanie czerwiecPodsumowanie mojego 
CZERWCOWEGO czytelnictwa


    
        Czerwiec minął u mnie pod hasłem "Dzień dziecka" no i może nie są to oszałamiające wyniki ale za to bardzo interesujące i sprawiły mi wiele frajdy. W tym miesiącu miałam lepsze wyniki w zakupach :-) - stosik jutro.

Moja statystyka:

Liczba przeczytanych książek: 4
W tym:
 - książka tradycyjna: 4
 - ebook:0
 - audiobook: 0 
Łączna ilość przeczytanych stron: 485
Łączna ilość przeczytanych stron w 2015 roku : 6580

Moja subiektywna ocena:

  1. "Zezia i Giler" Agnieszka Chylińska - ocena 8/10
  2. "Mały Lord" Fransec Hodgson Burnett - ocena 8/10
  3. "Majka wkracza do akcji" Susanne Fulscher - ocena 8/10
  4. "Asiunia" Joanna Papuzińska, Maciej Szymanowicz - ocena 9/10

Wyzwania czytelnicze:

  • "Pod hasłem" =4
  • "Grunt to okładka =4
  • "Klucznik" = 2
  • "Okładkowe love" = 0

No i moje wyzwanie autorskie:

  • "Joanna" = 1
Zaczytana Joana

4 komentarze:

  1. U mnie 8 lektur. A miało być lepiej niż w maju prawda?
    Ale najważniejsza jest frajda :)
    Asiu masz literówkę w pierwszym wyrazie tekstu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko, na Tobie jak na Zawiszy :-) Dziękuje bardzo i Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Dobre podsumowanie. 4 lektury to wcale nie jest tak mało:) Widziałam już lipcowy stosik, jest naprawdę imponujący:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger