wtorek, kwietnia 07, 2015

Wyzwania 2015

Poniżej wyzwania czytelnicze w których aktualnie biorę udział


I. Wyzwanie "Poda hasłem"


Zadanie: Wyzwanie polega na przeczytaniu w ciągu miesiąca minimum jednej książki pasującej do hasła podawego przez autorkę w każdy pierwszy dzień.

Zasady: TUTAJ
Czas trwania: rok 2013-2015
Autorka: Ejotek

Moje uczestnictwo: Mam przyjemność uczestniczyć w tym wyzwaniu od początku.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


II. Wyzwanie "Grunt to okładka"


Zadanie: Wyzwanie polega na przeczytaniu w ciągu miesiąca książki, której motyw OKŁADKI będzie pasował do hasła podawego przez autorkę.


Zasady: TUTAJ
Czas trwania: rok 2014-2015
Autorka: Sylwuch


Moje uczestnictwo: Dołączyłam dopiero teraz w kwietniu 2015.
Moje wyniki:

Kwiecień - hasło ZWIERZAK - zgłosiłam "Zimowa opowieść" mark Helprin z białym koniem na okładce

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


III. Wyzwanie " Klucznik"


Zadanie: Wyzwanie polega na przeczytaniu w ciągu miesiąca książki, posiadającej zaproponowane przez autorkę tzw. kluczniki czyli hasła-klucze.


Zasady: TUTAJ
Czas trwania: rok 2015
Autorka: Ami


Moje uczestnictwo: Dołączyłam dopiero teraz w kwietniu 2015.
Moje wyniki:

Kwiecień:
- kluczniki "Z półki" zgłosiłam "Zimowa opowieść" Mark'a Helprin
- klucznik "Dziewczęta i kobiety"
- klucznik "Książka w książce"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

IV. Wyzwanie "Okładkowe Love"



 Zadanie: Wyzwanie polega na przeczytaniu  książki spełniającej w naszym subiektywnym odczuciu  okłdkowe Love.


Zasady: TUTAJ
Czas trwania: rok 2015
Autorka: Ami


Moje uczestnictwo: Dołączyłam dopiero teraz w kwietniu 2015.
Moje wyniki:

Kwiecień: "Zimowa opowieść" Mark Helprin

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



V. Wyzwanie "Czytamy ebooki"



 Zadanie: Wyzwanie polega na przeczytaniu  książki w wersji elektronicznej.


Zasady: TUTAJ
Czas trwania: rok 2015
Autorka: Elenkaa


Moje uczestnictwo: Dołączyłam dopiero teraz w kwietniu 2015.
Moje wyniki:

Kwiecień: "Zimowa opowieść" Mark Helprin - ebook

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

V. Moje autorskie wyzwanie "JOANNA"


 Zadanie: Wyzwanie wymyśliłam samej sobie bo jestem miłośnikiem własnego imienia i polega na przeczytaniu  książki której tytuł zawiera imię JOANNA lub książka została napisana przez Joannę.


Zasady: TUTAJ
Czas trwania: rok 2015
Autorka: Joana


Moje uczestnictwo: Wymyśliłam je w marcu i na razie nie ma daty końcowej
Moje wyniki: TUTAJ

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Trzymajcie za mnie kciuki !!!

Zaczytana Joana 







4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki!
    Te wyzwanie, które wymyśliłaś jest naprawdę interesujące. Mogę zrobić podobne tylko z imieniem Klaudia?
    Obserwujemy? Jeśli tak to u mnie napisz :)

    Pozdrawiam :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :-) Miło mi że do mniej zerknęłaś :-)
      Oczywiście że możesz :-) Ja jestem miłośnikiem mojego własnego imienia i dlatego taki pomysł.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger