poniedziałek, kwietnia 13, 2015

Konkurs - Recenzje Ami - decyzja


DECYZJA ZAPADŁA

 
Do konkursu Ami zgłosiłam mój komentarz do książki
 
 
 

Dlaczego ten komentarz

 
To było dla mnie bardzo trudne zadanie. Czytałam, czytałam i nie mogłam zdecydować, który mój epilog tu umieścić. Zdecydowałam w końcu że wybiorę ten, który po ponownym jego przeczytaniu automatycznie obudził we mnie wszystkie uczucia i wrażenia związane z czytaniem owej książki. Zatem nie wiem czy napisany jest najlepiej ale wiem z pewnością, że po ponownym jego przeczytaniu obudziło się we mnie wszystko to, co wtedy czułam i widziałam oczami wyobraźni trzymając jakiś czas temu tę książkę w ręku.
 
 
Trzymajcie kciuki
Zaczytana Joana
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger