piątek, lutego 26, 2016

"DRIVEN Namiętność silniejsza niż ból" Tom I K. Bromberg

"DRIVEN Namiętność silniejsza niż ból" K. Bromberg

Tytuł: "DRIVEN Namiętność silniejsza niż ból"
Autor: K. Bromberg

Seria: DRIVEN
Tom nr 1

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2014-11-14


Liczba stron: 376



Moja ocena 7/10


Po niedokończonej lekturze książki E L James, chwilowo odstawiłam powieści tego typu, ponieważ nie chciałam znowu marnować czasu. Literaturę erotyczną już miałam przyjemności czytać i to jeszcze na długo przed rozgłosem słynnych "Pięćdziesięciu twarzy...", ale raczej nie planowałam do niej wracać. Pomimo to sięgnęłam po "Driven" tylko i wyłącznie z godnego jej polecenia i na szczęście dla mnie się nie zawiodłam, a nawet i wręcz przeciwnie.

"Driven" autorstwa K. Bromberg to intrygujący romans z dużą i gorącą dawką erotyzmu. Bowiem gdy spotykają się dwie postacie o bardzo silnych charakterach to nie możliwym jest by nie iskrzyło  przy ich konfrontacji.
Rylee Thomas to bardzo piękna i pewna siebie kobieta sukcesu, która jednocześnie nie do końca zdaje sobie sprawę z siły swojej powalającej urody. Jednocześnie jej niestety nie do końca lekki bagaż doświadczań sprawia, że kontroluje swoje życie w dosłownie każdym najdrobniejszym szczególe. 
Dlatego gdy na horyzoncie pojawia się Colton - bogaty i przystojny kobieciarz oraz kolekcjoner słodkich blondynek, to pewna siebie Rylee w najmniejszym stopniu nie aspiruje do trofeum owego nieziemsko seksownego indywiduum.
No ale cóż, jak to najczęściej w życiu i z ogniem bywa - czasami wystarczy jedna iskierka by wzniecić pożar.

"DRIVEN Namiętność silniejsz niż ból" Tom I K. BrombergColton Donowan jest mężczyzną przyzwyczajonym do tego, że dostaje wszystko czego zapragnie i to bez zbędnych ceregieli zwanych uczuciami. Natomiast Rylee Thomas to kobieta, która ma pełną kontrolę nad swoim życiem i kieruje się w nim intuicją i uczuciem. Zatem z założenia związek tych dwojga nie ma szans na przetrwanie, bowiem ona nie umie dać mu tego do czego jest przyzwyczajony, a on nie może jej dać to czego ona potrzebuje.

Nie zmienia to jednak faktu, że połączy ich gorący romans przez co książka, aż kipi od erotyzmu. Namiętność i pożądanie tych dwojga wręcz namacalne, co z pewnością rozpala zmysły. No ale nie ma się czemu dziwić sięgając po tego typu literaturę.
Natomiast zdziwiła mnie niezła fabuła, która wciąga i nie pozwala się oderwać od książki. Ponad to swego rodzaju gra, którą prowadzili główni bohaterowie doprowadzała nie raz do ciekawych dialogów i ciętych ripost. Co z pewnością dodało książce dodatkowego animuszu, bo pomimo swej  przewidywalności jednak mnie rozbawiła i wciągnęła.

Dlatego z przyjemnością przyznaję, iż książka nie pozwoliła mi, by oderwać się od niej ani na chwilę. Natomiast żar bijący z pełnych erotyzmu scen sprawił, że czyta się ją bardzo szybko i niesamowicie przyjemnie. Ponad to wartka akcja nie raz bawi, wzrusza i doprowadza do szału co z pewnością składa się na udany wieczór z tą książką w ręku.

No i to zakończenie, które mnie całkowicie oszołomiło, zdezorientowało i osłupiło tak, że przez chwilę siedziałam zaskoczona. Gdyby nie fakt, że dobrnęłam do niego  w późno nocnych albo i wcześnie porannych godzinach to z pewnością sięgnęłabym zaraz po drugi tom.

Mimo wszystko muszę jeszcze dodać, że tak, wiem i przyznaję to nie jest literatura najwyższych lotów i z pewnością na długo nie zagości w mojej głowie, ale z drugiej strony jakie to ma znaczenie. Spełniła swoje zadanie, uprzyjemniła jeden z ponurych i chłodnych zimowych wieczorów a namiętność i pożądanie jakim była przesiąknięta dosłownie wylewały się z jej stron. Zatem jeśli macie ochotę na rozgrzanie chłodnych wieczorów to z pewnością i zdecydowanie ta pozycja wygrywa przed kubkiem gorącej herbaty.
Polecam!

Pozdrawiam serdecznie
Zaczytana Joana



Książka bierze udział w wyzwaniach czytelniczych:
- "Pod hasłem" - hasło na Luty to "Medium Rare"

- "Gra w kolory II" - CZARNY kolor okładki
- "Klucznik" - nr 3. Czasoumilacz
- "Grunt to okładka" - Do trzech razy sztuka - motyw z Września 2014 - EROTYZM



12 komentarzy:

  1. Przepraszam, że ci spamuje, ale czy znikają ci komentarze? Nagle jak się loguje do google+ to znikają mi komentarze. :( Nie wiem o co chodzi, pierwszy raz tak mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mhm, może byc ciekawa i wciągająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak, mnie wciągnęła i mam już dwie kolejne części.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Rewelacyjna trylogia, ja się z niej po prostu zatraciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie przepadam za tego typu literaturą, ale zdarza mi się po nią sięgać w celu totalnego odmóżdżenia. Widzę jednak, że Ty trafiłaś na naprawdę ciekawy tytuł, wyróżniający się na tle pozostałych skoro miałaś ochotę sięgnąć po kolejny tom.

    Dziwi mnie tylko, że tak ostrożna bohaterka pozwoliła sobie na romans z tak nieprzewidywalnym facetem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, mnie też to zdziwiło ale miało swoje podstawy jak się potem dowiedziałam :-)
      polecam :-)

      Usuń
  6. O tej serii nie słyszałam... A ostatnio zaczytuję się w erotykach i tym podobnych...
    Asiu, masz literówkę w tytule posta w tytule książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko, jak zawsze mogę na Ciebie liczyć.
      Ja nie wiem dlaczego jak takich rzeczy nie widzę a naprawdę czytam po kilka razy zanim opublikuję
      Dziękuję i polecam :-)

      Usuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger