poniedziałek, listopada 28, 2016

Saga Nowozelandzka Tom 10 - "Złamane serce" Sarah Lark

Saga Nowozelandzka Tom 10 - "Złamane serce" Sarah Lark
Tytuł: "Złamane serce"
Autor: Sarah Lark


Seria: Saga Nowozelandzka
Tom nr 10


Wydawnictwo: Sonia Draga
Data wydania: 2015-11-03
Liczba stron: 160



Moja ocena 8/10



"Złamane serce" to już dziesiąty tom Sagi Nowozelandzkiej, który wzięłam do rąk natychmiast po skończeniu poprzedniego. Czekał niestety dłuższą chwilkę na komentarz, ponieważ po pierwszych uniesieniach zaczęło mi się odrobinkę nudzić i odłożyłam czytanie na prawie miesiąc.

Niestety  na swoje nieszczęście Elaine przyłapuje ukochanego na pieszczotach z kuzynką Kurą, no i jak nie trudno odgadnąć ciężko przeżywa koniec swojej wielkiej miłości. W świetle zaistniałej sytuacji Gwyn postanawia natychmiast wyruszyć w raz z Kurą w drogę powrotną do Kiward Station.
Saga Nowozelandzka Tom 10 - "Złamane serce" Sarah LarkNatomiast William po owym incydencie nie pozostawia sobie wątpliwości co to kolejności wydarzeń i wyrusza w podróż za swoją następną wybranką serca.
Gwyn i jej drugi mąż James nie są przychylni temu ewentualnemu związkowi, dlatego William trafia na niezbyt przyjazny dla siebie grunt. Natomiast Kura robi wszystko aby wyjść za mąż za swojego wybranka. Czy jednak uda im się przezwyciężyć mór przeszkód?

Na scenie pojawia się też nowa postać - Thomas, który nie tylko zwraca uwagę ale i wykazuje spore zainteresowanie załamaną Elaine. Thomas to syn Johna Sideblossoma, którego niegdysiejsze oświadczyny odrzuciła Fleurette, czyli mam Elaine.
Zarówno Fleurette jak i mnie osobiście nie bardzo spodobał się taki rozwój sytuacji.
 
Niestety nowe wątki, jak i rozwijające się wydarzenia z poprzedniego tomu nie wzbudziły mojej ciekawości na tyle by natychmiast sięgnąć po kolejny tom tej mojej już ulubionej sagi. Przyznaję szczerze, że tak samo mocno jak poprzednie tomy mnie wciągnęły tak ten trochę wynudził.
Mimo wszystko nie porzucam swojego przedsięwzięcia i z pewnością sięgnę po następny tom, którego tytuł już mnie zainteresował ale niestety raczej nic dobrego nie zapowiada - brzmi bowiem "Z deszczu pod rynnę".

 
Pozdrawiam serdecznie
Zaczytana Joanna


Książka bierze udział w wyzwaniach czytelniczych:
- "Pod hasłem" - hasło: "Co mieści wyraz" - 2x literka "A" w słowie złAmAne

- "Gra w kolory II" - Brązowy





Teraz czekam na spotkanie z:
Tom 11 - "Z deszczu pod rynnę"

Saga Nowozelandzka - Sarah Lark
Tom 1 - "Na koniec świata"
Tom 2 - "Ziemia obiecana"
Tom 3 - "Nowożeńcy"
Tom 4 - "Pierworodni"
Tom 5 - "Wyrodna matka"
Tom 6 - "Prawdziwy mężczyzna"
Tom 7 - "Uciekając sprzed ołtarza"
Tom 8 - "Wojna o Kiward Station"
Tom 9 - "Egzotyczna księżniczka"
Tom 10 - "Złamane serce"
 
 

4 komentarze:

  1. Tom 10 - nie jestem fanką sag, ale właśnie one mają tak dużą liczbę tomów :( Młe szanse, abym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast jestem fanką SAG i mam ich kilka.
      Nie wszystkie są takie wielotomowe, mam kilka którem maja jeden lub maksymalnie 3 tomy.
      Polecam!

      Usuń
  2. Oj szkoda, że się rozczarowałaś :(
    Może jednak dalsze tomy z powrotem Cię zauroczą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie skreślam jej bo jestem ciekawa czy rozwinie się akcja :-)

      Usuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger