wtorek, sierpnia 09, 2016

"Maja Bursztyn jedzie na wakacje" Paula Danziger

"Maja Bursztyn jedzie na wakacje" Paula Danziger
Tytuł: "Maja Bursztyn jedzie na wakacje"
Autor: Paula Danziger

Seria: Maja Bursztyn

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 5 marca 2007


Liczba stron: 48



Moja ocena 7/10


Jakiś czas temu kupiłam mojej córci książeczkę o przygodach Mai Bursztyn i zakup ten okazał się strzałem w dziesiątkę. Dowiedziałam się bowiem, że moja Maja bardzo lubi opowieści o przygodach dziewczynek o tym samym imieniu. Z pewnością zatem kolejne części z serii "Maja Bursztyn" trafią do biblioteczki mojej Majeczki.

Maja ma tylko 6 lat ale świetnie sobie radzi z przygodami, które przynosi otaczający ją świat. W
"Maja Bursztyn jedzie na wakacje" Paula Danziger
tej części o jednoznacznym tytule "Maja bursztyn jedzie na wakacje", jak widać wyjeżdża ona wraz z rodziną i przyjaciółmi oczywiście na wakacje. Bardzo szybko się też okazuje że Maja jest zupełnie niespodziewanie "...najszybszą rozpakowywaczką walizek na świecie", bo potrzebuje zaledwie siedem i trzy czwarte minuty. Natomiast Justyn nie da się niestety tego ukryć, okazał się najbardziej bałaganiarskim rozpakowywaczem a od tego całego rozpakowywania walizek zaczyna się wesoła przygoda Mai na wakacjach. 

Książeczka ta świetnie opowiada o przygodach naszej już ulubionej Mai i ponad to w bardzo przystępny i przede wszystkim przyjemny sposób. Jest tak skonstruowana że idealnie nadaje się dla początkującego czytelnika, który dopiero co poznał literki i nauczył się czytać. Pani Paula Danziger wykreowała super proste opowieści przemawiające do wyobraźni młodego czytelnika a dodatkowego kolorytu nadają ilustracje rysownika Tony Ross.
Polecam bardzo dla początkujących czytelników.


Pozdrawiam serdecznie
Zaczytana Joana




Książka bierze udział w wyzwaniach czytelniczych:
- "Gra w kolory II" - BŁĘKITNY,
- "Cztery pory roku" - LATO,



Błękitny sierpień zerknął też do biblioteczki mojej Majeczki

"Maja Bursztyn jedzie na wakacje" Paula Danziger



4 komentarze:

  1. Dla dziecka to z pewnością byłaby urocza lektura. ;) Ja spasuję. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs. ;) A 15 sierpnia zapraszam do siebie na recenzję przedpremierowej książki i rozdawajkę, w której będzie można ją wygrać! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieci mi już porosły, ale mam 5-letnią chrześnicę, więc książeczka będzie jak znalazł :). Dobra podpowiedź, bo "nie siedzę w temacie ciekawych książeczek dla małych czytelników".
    sarajewianka

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że moja chrześnica nie lubi czytać książek, akurat jest w wieku bohaterki..

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej bohaterki, nawet o niej nie słyszałam.
    Dobrze, że mi podpowiadasz takie ciekawe lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger