niedziela, stycznia 31, 2016

"Szukając Kopciuszka" Colleen Hoover

"Szukając Kopciuszka" Coleen Hoover

Tytuł: "SZUKAJĄC KOPCIUSZKA"
Autor: Colleen Hoover

Seria: Hopeless
Tom nr 2,5


Wydawnictwo: Otware
Data wydania: 4 lutego 2015 r.

Ebook: Wonlink
Liczba stron: 366


Moja ocena 9/10


Zerknęłam na nią zupełnie przez przypadek, a sięgnęłam tylko i wyłącznie dlatego, że nie miałam pomysłu na książkę pasującą mi do wyzwania czytelniczego. Moja radość była podwójna bo po pierwsze intuicja mnie nie zawiodła a po drugie z ogromną przyjemnością przeczytałam tę książeczkę, która umiliła mi dwa wieczory bo uśmiechałam się cały czas podczas czytania jej.
"Szukając kopciuszka" Colleen Hoover 
Wcześniej nie znałam ani Colleen Hoover ani jej twórczości, dlatego dopiero po przeczytaniu tej książeczki dowiedziałam się że "Szukając Kopciuszka" to ostatnia część z serii Hopeless. To że nie znałam jej poprzedniczek w niczym nie umniejszyło przyjemności czytania, a nawet wręcz przeciwnie bo teraz wiem że z przyjemnością sięgnę po te dwie wcześniejsze. 

Opowieść zaczyna się intrygująco, bowiem do kryjówki Daniela niespodziewania wpada zapłakana dziewczyna, która pozostawia po sobie cudowny smak ust i niesamowite wrażenie. Chłopak ukrywa się przez godzinę w ciemnym schowku w szkole, by nikt nie odkrył błędu w jego planie lekcji. Zatem gdy w tych ciemnościach niespodziewanie pojawia się i tak samo szybko znika owa dziewczyna, Daniel postanawia do końca roku szkolnego spędzać tą wolną godzinę w schowku by znowu ją spotkać. Do schowka niestety nigdy już nie zagląda, a poszukiwania Kopciuszka poza nim nie są zbyt łatwe, gdy nie wiadomo jak ona wygląda. 

"Szukając kopciuszka" Colleen Hoover Po roku od tego wydarzenia Daniel zupełnie przypadkowo spotyka pociągającą i zwariowaną dziewczynę o imieniu Six, która od razu wpada mu w oko. Pewnie wszystko potoczyłoby się standardowo czyli zakochali się i żyli długo i szczęśliwie. Niestety nie tym razem, bowiem Dean Holder, przyjaciel Daniela niespodziewanie dla niego i bardzo stanowczo zabraniu mu spotykania się z Six, kra jest przyjaciółką Sky - dziewczyny Dean'a. 
Six ma za sobą trudne przeżycia i nosi w sobie wielką tajemnicę z której nie potrafi zwierzyć się nawet swojej najlepszej przyjaciółce. Zmienia ją to bardzo i sprawia że staje się bardzo ostrożna w relacjach damsko męskich co automatycznie Daniela stawia na przegranym miejscu.

Wszystko to sprawia że powieść jest bardzo wciągająca i nie raz zapierająca dech a pojawiające się nowe wątki cudownie urozmaicają lekturę. Mimo że zakończenie wydaje s być przewidywalne to nie zmienia faktu, że jest to lektura pełna emocji i romantyzmu ale zarazem też smutku i przeszywającej tragedii. 

Mnie osobiście porwały te wszystkie emocje i książkę dosłownie połknęłam dlatego jestem stanowczo na tak dla dalszych pozycji autorstwa Colleen Hoover. "Szukając Kopciuszka" sprawiło, że uśmiechałam się sama do siebie i dosłownie nie mogłam się od niej oderwać i właśnie dlatego daję jej wysoką notę. Cenię w książkach nie tylko głębie tematu ale też fakt jak bardzo potrafi porwać czytelnika i oderwać od rzeczywistości.

Polecam zatem stanowczo i gwarantuję wachlarz emocji. 

Pozdrawiam serdecznie
Zaczytana Joana




Książka bierze udział w wyzwaniach czytelniczych:- "Gra w kolory II" - BIAŁA
- "Grunt to okładka" - Do trzech razy sztuka - motyw z wrzesień 2014 - EROTYZM



2 komentarze:

  1. Muszę przeczytać w końcu całą serię! ;)
    Ja czytałam Maybe Someday autorki i mocno Ci polecam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, chętnie zerknę bo Kopciuszek mnie tak wciągnął że nie mogłam się od niego oderwać. Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger