środa, stycznia 05, 2022

"Czytelnicze imieniny" - BEATA

Przyszedł październik do Bookieciarni, a wraz z nim książki napisane przez autorki o imieniu BEATA w naszym wyzwaniu "Czytelnicze imieniny".
Zasada była prosta:
JEDEN miesiąc = JEDNO imię

Jak co miesiąc tak i teraz przygotowałam oczywiście prezentację, która zwierała ciekawostki dotyczące imienia BEATA, np. jego znaczenie, cyt.:

BEATA jest troskliwa i szlachetna. Lubi spokój i harmonię, a na co dzień kieruje się raczej uczuciami, niż rozumem co najczęściej wychodzi jej to na dobre. Kocha naturę i podróże. Jej miejsce zamieszkania, jest jednak zawsze urządzone ze smakiem i stylem, za co odpowiada jej duża wrażliwość na piękno.

Zapraszam do lektury.

Oto kilka pisarek o imieniu BEATA których książki czytałyśmy w sierpniu:

💛
Beata Gołembiowska
💛Beata Kępińska
💛Beata Majewska
💛Beata Pawlikowska
💛Beata Wyrobiec
💛Beatrix Gurian
💛Beatriz Williamsa


KOŁO RATUNKOWE - to oczywiście mój ulubiony kolor naszej Beaty, czyli ZŁOTY💛

W październiku w ramach koła ratunkowego mogłyśmy czytać książki, których okładki były w przeważającej części w kolorze złota.

Z przyjemnością  zatem przedstawiam kilka książek spełniających ten warunek:
"Żona sułtana"
"Zrób to teraz"
"Dubaj prawdziwe oblicze"
"ROYAL"

Dla mnie październik był takim samym zaskoczeniem, jak poprzednie miesiące i tylko utwierdziłam się w przekonaniu, jak bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie to wyzwanie czytelnicze.
W tym miesiącu sięgnęłam po dwie Beaty:
- Beatrix Gurian,
- Beata Pawlikowska i jej książkę przedstawię w następnym poście w ramach polecajki.

Podobnie jak wyzwanie, tak i nasze spotkania zaskakiwały mnie z miesiąca na miesiąc. Październik dosłownie kipiał ZŁOTEM, ponieważ to ulubiony kolor naszej Beatki. Strój mienił się w drobinka złotego brokatu, którego również nie zabrakło na torcie.
To ewidentnie było spotkanie naszego Klubu Książki BOOKIECIARNIA pod hasłem "BROKAT i BLASK"

Tradycyjnie już pytam o Wasze czytelnicze BEATY
Czekam na polecajki.

Pozdrawiam i zapraszam
Zaczytana Joana





Cytat od BEATY:

"Przyjaciel to osoba, która nawet w najgorszej sytuacji powie, że wszystko jest możliwe.."

”Oko KanaloaBeata Worobiec







2 komentarze:

  1. Te książkę Beaty Majewskiej chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo na spotkaniach Bookieciarni było dużo pozytywnych opinii o książkach tej autorki.

      Usuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger