środa, marca 02, 2016

"WALL-E" Disney - PIXAR


Waee-e Disney PIXAR

Tytuł: "WALL-E"
Disney PIXAR


Seria: Klub Książek Disneya
Wydawnictwo: Disney Enterprises
Data wydania: Warszawa 2008 rok

Liczba stron: 44




Moja ocena 8/10


Jakiś czas temu, Majeczka otrzymała całą serię książeczek DISNEYA i teraz po kolei wracamy do nich. Dzisiaj do podusi "Wall-e" przepiękna bajeczka o uroczym robocie.

Wall-e Disney PIXARJest rok 2805, ludzie podróżują w kosmosie mieszkając na pokładach statków kosmicznych, podziwiają inne planety i gwiazdy, podczas gdy ziemia jest całkowicie zaśmiecona. Pozostały na niej tylko wielkie hałdy śmieci, a jedyną istotą, które tam mieszka to właśnie WALL-E. Sympatyczny robot, który od ponad siedmiuset lat cały czas regularnie segreguję i porządkuje wszystkie pozostawione przez ludzi śmieci.

Wall-e nie był tylko zwykłym robotem wykonującym mechaniczne, określone czynności, on z pewnością był wyjątkowy.  Miał ciekawską naturę i wszystko co wydawało mu się wartościowe zanosił ze śmieciowiska do swojego domu. Dlatego, gdy pewnego dnia znalazł delikatny, zielony pęd, postanowił się nim zaopiekować.
W tym samy czasie na zaśmieconej ziemi ląduje statek kosmiczny z innym robotem na pokładzie. To była Ewa, która przybyła ze specjalną misją i nagle zupełnie niespodziewanie zaczyna strzelać  do Wall-iego.

Niesamowicie urocza i pełna miłości bajeczka z morałem oczywiście. Wall-e uroczy robot, który dba o naszą zniszczoną ziemię, mimo że ludzie skreślili ją już na straty, bardzo szybko zdobywa sympatię czytelnika. Ponad to w duecie z Ewą udowadniają, ze roboty nie tylko wykonują zaprogramowane czynności ale też mają wielkie serca.
Polecam te wzruszająca opowieść o uroczym robocie bo warto przekonać się czy Wall-e przekona ludzi i sprawi, że życie ponownie pojawi się na ziemi.

Polecam i obiecuję że cudownie czyta się ją wraz ze swoją pociechą!

Pozdrawiam serdecznie
Zaczytana Joana




Książka bierze udział w wyzwaniach czytelniczych:
- "Pod hasłem" - hasło na Marzec to "Spacyjkowe schodki"

- "Gra w kolory II" - POMARAŃCZOWY kolor okładki
- "Klucznik" - nr 1. Trafny wybór

- "Grunt to okładka" - "Niepokój" 
 

8 komentarzy:

  1. Serio książka też jest. :D Fajny jest Walle. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam chyba bajkę :)

    Asiu, przepraszam że u Ciebie i tak hurtem, ale nie dam rady odpisać Ci u mnie, na każdy z Twoich komentarzy...
    Siostry i Daniels będą Ci podobać :) A Maja będzie zachwycona tymi labiryntami o których pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko, dziękuję bardzo za informacje i oczywiście rozumiem :-)
      Cieszę się że znalazłaś czas żeby do mnie zerknąć.
      Zapisałam już sobie te pozycje na listę zakupową :-)
      Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  3. Oglądałam bajkę, była piękna :) Muszę do niej wrócić w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger