środa, maja 25, 2022

Magdalena Witkiewicz - spotkanie autorskie

 

Wyjątkowe spotkania #1

Bookieciarnia Gości

W maju zapraszam Was na relacje z cyklu "WYJĄTKOWE SPOTKANIA", czyli kogo Bookieciarnia miała już przyjemność gościć.

W poprzedni czwartek czyli 19.05 miałam ogromną przyjemność gościć Panią Magdalenę Witkiewicz w Bookieciarni.

Znacie to uczucie, kiedy wkładacie coś do pięknego pudełeczka, zawiązujecie jeszcze piękniejszą wstążeczką i odkładacie na najwyższą półkę głęboko w garderobie, jako coś niemożliwego do spełnienia.
Tak właśnie było ze mną.
Spotkanie autorskie z Panią Magdaleną w Bookieciarni było dla mnie marzeniem kalibru - nie do spełnienia.

Pewnego dnia postanowiłam jednak napisać maila i oto proszę efekty widzicie na zdjęciu obok.

Spotkania z Magdaleną Witkiewicz to zawsze jest sukces, więc tego się nie obawiałam.
Mimo wszystko dopadł mnie stres, bo pierwszy raz miałam gościć pisarkę TAKIEGO kalibru literackiego. Na szczęście dla mnie, Pani Magdalena Witkiewicz chwilę po przybyciu - nawet nie wiem kiedy to się stało :-) - była już dla mnie Magdą i cały stres uciekł.

Frekwencja natomiast przekroczyła moje najśmielsze oczekiwania. Goście schodzili się, schodzili, a wolne krzesełka znikał i znikały :-) - na szczęście dla mnie mam na kogo liczyć i dodatkowe krzesła same się zorganizowały - dziękuję Jola :-)

Rozmowa z Magdaleną Witkiewicz to jest ogromna przyjemność, zatem spotkanie wypadło wręcz wyśmienicie. Autorka opowiadała tak samo ciekawie i wciągająco, jak pisze swoje książki - można jej słuchać bez końca.


💙
Oczywiście pierwszym tematem nie mogło być nic innego, jak NOWE wydawnictwo FLOW które właśnie pojawiło się na rynku wydawniczym za sprawą Magdaleny Witkiewicz i Anny Seweryn.
Poznałyśmy zatem pisarski świat z punktu widzenia wydawcy oraz pierwsze dziecko wydawnictwa FLOW czyli wyjątkową powieść Pani Agnieszki Zakrzewskiej pt.: "Gwiazdy nigdy nie gasną" - recenzja tutaj

💙
Musiałyśmy też porozmawiać o wydawniczym hicie Magdaleny czyli pierwszej erotycznej książce "Szkoła żon" i jej kontynuacji "Pensjonat marzeń".
Wbrew pozorom z rozmowy o seksie zrobiła nam się niezła komedia. :-)

💙
Kolejny punkt to była Magdalena w duecie czyli wciągające opowieści o współpracy z Panem Stefanem Darda podczas wspólnego pisania książek "Cymanowski młyn" i "Cymanowski chłód".
Oczywiście nie mogło też zabraknąć rozmowy o współpracy z Alkiem Rogoziński, z którym Magdalena napisała dwie książki: "Biuro M" i "Pudełko z marzeniami".
Dowiedziałyśmy się również jak z Marzeną Grochowską tworzyły "GPS Szczęścia, czyli jak wydostać się z czarnej D".

💙
Nie mogło również zabraknąć wrażeń z planu filmowego, ponieważ książka Magdaleny pt.: "Uwierz w Mikołaja" jest ekranizowana i premiera zaplanowana została na Październik 2022r.

Magdalena opowiedziała nam również jak piszę się dla dzieci i jak stworzyć sobie świąteczny klimat, kiedy autorka pisze powieść świąteczną w środku lata. Wspomniała również o swoich planach wydawniczych, bo jak wiadomo już w lipcu pojawi się najnowsza powieść autorki czyli "Listy pisane szeptem".

Spotkanie zakończyłyśmy wspólnymi zdjęciami i namaszczeniem naszych książek autografem Magdaleny.
Wyjątkowa atmosfera cały czas przeplatała się z aromatem kawy i gwarem rozmów, a w pewnym momencie rwetes zrobił się taki, jakbyśmy były w samym środku kolejnej powieści Magdaleny...

Hmm
Magdaleno i to jest myśl - proponuję następną powieść o fenomenalnej pisarce i jej fankach z Klubu Książki :-)

Dziękuję naszej pisarce z wyjątkowe spotkanie a wszystkim przybyłym gościom za tak wyjątkową frekwencję

Do zobaczenia zatem
Zaczytana Joana





2 komentarze:

  1. Ale super. Magda jest świetna, a jej spotkania pełne dobrej energii i optymizmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak potwierdzam. spotkania z Magdą są zawsze wyjątkowe. Tym razem miałam szczęście, że ta magia zadziała się u mnie w Bookieciarni :-)

      Usuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger