środa, stycznia 01, 2020

Zaczytanego 2020 roku



Nowy rok


Nowe postanowienia

Nowe książki 

Nowe wyzwania


Tak zaczynam rok 2020 


Dzisiaj pierwszy dzień nowego roku i nawet data jest już magiczna: 01.01.2020
zatem będzie się działo w tym roku ❤️📖❤️
Życzę Wam wszystkim samych radosnych dni, które wypełniajcie swoją pasją ❤️
Dla moich czytocholików natomiast przesyłam zaczytane życzenia:
❤️ 1 rok - życzę min. jednej książki w miesiącu, bo tego będzie wymagało nasze wyzwanie 📖
❤️12 miesięcy - czyli 12 książek by wytrwać w wyzwaniu 📖
❤️ 366 dni - czyli minimum 366 stron w ksiazce, bo wszystkie lubimy jak książka się nie kończy 📖
W tym roku mam w nagrodę o jeden dzień więcej bo luty ma 29 dni.
Zaczytanego przestępnego roku dla nas wszystkich





Czas START # 1/2020
📖📖📖📖📖📖📖📖

W tym roku zaczynam książką, która przyciągnęła mnie do siebie okładką, uwiodła tytułem i zachęciła opisem:
"Trafiająca prosto w serce szwedzka obyczajowa saga w stylu retro".

📖 "Czerwony notes" Sofia Lundberg

Mój numer 1/2020
Czas STAR


Z przyjemnością też wezmę udział w wyzwaniu Lubimyczytac.pl


Pozdrawiam
Zaczytana Joanna







5 komentarzy:

  1. Niech w 2020 roku: zdrowie okaże się niezawodnym kompanem, radość uwije sobie w Twoim domu wygodne gniazdko, szczęście zamieszka na dłużej, powodzenie uzna, że jest pod dobrym adresem, marzenia zmienią się w wydarzenia, a portfel z pieniądzmi wreszcie nie będzie mógł się domknąć. Szczęśliwego Nowego Roku 2020. 🍾🎆

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby ten rok był jak najbardziej zaczytany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie też życzę zaczytanego roku. Ja biorę udział tylko w jednym wyzwaniu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Asiu,
    Wszystkiego dobrego w 2020! :) Życzę powodzenia na wszystkich płaszczyznach i liczę, że będzie Cię więcej w blogosferze, bo zniknęłaś...
    Ja biorę udział w kilku wyzwaniach, zapraszam do udziału w Pod hasłem i Mini Czelendż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby Ci się udało jak najwięcej przeczytać książek. Też teraz czytam Czerwony Notes. :D

    https://wedrowniczeczytadelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger