wtorek, grudnia 22, 2015

Nowe wyzwanie - Mini Czelendż


 
Z przyjemnością zgłaszam się do kolejnego wyzwania czytelniczego
 
"MINI CZELENDŻ 2016"
 
Organizatorką jest Ejotek




Wyzwanie polega na przeczytaniu 5 książek wybranych przeze mnie, wiec mam prawie całkowitą swobodę. Prawie bo muszę się dostosować tylko do 5 poniższych wytycznych:

1. Książka pożyczona  - czyli od kogoś lub z biblioteki już dawno, czas oddać,
2. Książka nieznanego mi autora - czyli nie znam żadnej jego książki,
3. Książka z kiepską okładką - okładka nie zachęca, ale opis i/lub recenzje zachęcają,
4. Książka będąca pierwszym tomem trylogii - czyli bo jak poznam pierwszy to na kolejne będzie większa ochota,
5. Książka 3-letnia - czyli pojawiła się na mojej półce minimum 3 lata temu i wciąż czeka na przeczytanie.



Wyzwanie trwa przez cały 2016 rok
i kolejność też mam dowolna, więc jak tu nie skorzystać.


Dla mnie REWELACJA a po więcej szczegółowy odsyłam do Ejotka :-)

Ja oczywiście zgłaszam się i poniżej przedstawiam swoją listę z którą planuję się zmierzyć w nowym roku:

1. Książka pożyczona  - "Córki mordercy" Susan Randy Meyers

 











Dziękuję Agnieszko i przepraszam że tak długo ją trzymam :-)


2. Książka nieznanego mi autora - "Czerwona królowa" Victoria Aveyard













Nie znam tej autorki ale naczytałam się tyle dobrego o tej książce że z przyjemnością po nią sięgnę


3. Książka z kiepską okładką - "Echa pamięci" Katherine Webb













Dziękuję Anetko, bo to ty mnie przekonałaś do tej książki. Autorkę znam z innej jej powieści z przyjemniejszą okładką (Dziedzictwo) a tej nie planowałam czytać - kojarzy mi się ze smutkiem.


4. Książka będąca pierwszym tomem trylogii - "Angelfall" - Tom nr 1 Sesan Ee













Jestem bardzo ciekawa czy ten pierwszy tom zainteresuje mnie na tyle, żeby sięgnąć po kolejne dwa.


 5. Książka 3-letnia - "Zielone drzwi" Katarzyna Grochola













Przekładam ją z miejsca na miejsce i oto nadarzyła się odpowiednia okazja, żeby w końcu zrobić z nią to, na co czeka od dawna.


Lista zapowiada się obiecującaozatem pozostaje tylko usłyszeć od Was - POWODZENIA :-)

Dziękuję
Zaczytana Joana




6 komentarzy:

  1. Czytałam nr 3 z Twojej piątki i jak dla mnie to faktycznie książka ze sporą ilością smutku... Mnie książka nie powaliła na kolana, choć tak w sumie jest przecież dobra, ale nie wyśmienita. Ciekawa jestem Twojej opinii.
    Pozostałych książek nie czytałam, najchętniej sięgnęłabym po nr 1.
    Cieszę się, że weźmiesz udział i życzę powodzenia! [tylko te sprawy szpitalne mnie zmartwiły]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i już zaczęłam czytać pozycje nr 2 czyli "czerwona królowa"
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. "Echa pamięci" fenomenalna powieść. Jedna z lepszych jaką czytałam w swoim życiu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie znam ani autorki ani jej powieści dlatego nadszedł czas aby to zmienić :-)
      Dziękuję

      Usuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger