wtorek, lutego 27, 2018

"Córka marnotrawna" Jeffrey Archer

"Córka marnotrawna" Jeffrey Archer
Tytuł: "CÓRKA MARNOTRAWNA"
Autor: Jeffrey Archer 

Seria: Kane i Abel
Tom nr 2

Wydawnictwo: Próśzyński i S-ka
Data wydania:rok 9 listopada 2004

Liczba stron: 656



Moja ocena 9/10



Spotkanie z twórczością Pana Jeffrey'a Archer było dla mnie jednocześnie niesamowitym zaskoczeniem i ogromną przyjemnością. Śmiało nawet mogę stwierdzić, że zachłysnęłam się tą "znajomością". Po lekturze pierwszego tomu z serii: "Kane i Abel" wiedziałam że muszę koniecznie poszukać jej kontynuacji.
W pierwszej chwili obawiałam się, że po tak spektakularnym pierwszym wrażeniu nie może mnie już nic zaskoczyć, a jednak na szczęście dla mnie stało się inaczej.

"Córka marnotrawna" Jeffrey Archer"Córka marnotrawna" autorstwa Jeffrey'a Archer to niesamowicie pasjonująca opowieść o życiu Florentyny Kane, czyli córki polskiego emigranta Abla Rosnowskiego. Począwszy od małej dziewczynki aż do jej dorosłego życia Florentyna marzy tylko o jednym, aby zostać Prezydentem Stanów Zjednoczonych. Czy jej się to uda i co czeka ją po drodze do celu to jedna z bardziej wciągających części tej książki.
Druga część to kontynuacja niesamowitych losów jej ojca, emigranta z Polski i znanego mi już z pierwszej części Abla Rosnowskiego, którego stałam się wielką fanką.
Wątek ten wciągnął mnie z dwóch powodów, po pierwsze skąd taki właśnie temat u brytyjskiego pisarza, a po drugie emanowała z niego wspaniała i bardzo namacalna sympatia do Polski.

Książka nie tylko mnie wciągnęła, bo już od pierwszej i aż do ostatniej strony nie mogłam się od niej oderwać, ale również zaskoczył mnie fakt, iż fabuła przesiąknięta polityką może być tak porywająca.

Ponownie się zachwyciłam nie tylko mistrzowskim piórem autora, ale przede wszystkim ujęła mnie ogromna sympatia, jaka promieniuje wręcz z każdego słowa w tej powieści do Polski i Polaków. To prawdziwa uczta dla polskiego czytelnika i niesamowity szacunek dla Pana Archera za tak sympatyczny obraz Polaków w tej serii.
Polecam oczywiście i gwarantuję cała gamę uczuć i zarwanych nocy w towarzystwie nie tylko tej powieści ale i całej serii.


Pozdrawiam serdecznie
Zaczytana Joana




Książka bierze udział w wyzwaniach czytelniczych:
- "Pod hasłem"
- "Z półki",
- "Wyzwanie czytelnicze 2018
- "Czytelnicze Igrzyska 2018






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger