wtorek, lipca 04, 2017

Ejotkowe Szaleństwa

EJOTKOWE
Szaleństwa
 
Zapraszam Was na kolejne Ejotkowe KONKURSY


1. Ekologiczny KONKURS z chomikiem z kosmosu!
Do wybrania ekologiczna bajka - 10 egz.



2. KONKURS z perłą!
Do wybrania 3 egz. baśni

 
 
3.  Misja specjalna "Zatytułuj się" - z nagrodą!
Świetna zabawa w wyszukiwanie tytułów oraz nagroda książkowa.
Ja oczywiście już się zgłosiłam i bawię się przednio przy wyszukiwaniu tytułów - jeden już za mną czeka tylko na komentarz i wysłanie linka do Ejotka :-)




No i moje ulubione:

4.  Indywidualne wyzwanie czytelnicze

A dlaczego ulubione ?
Otóż Indywidulane wyzwanie czytelnicze nr 33 jest specjalnie dla mnie !!!

 

Na czym polega wyzwanie? Wyzwana: Epilog - zaczytana Joana
Cel: rozpocząć serię Kobiety z ulicy Grodzkiej L. Olejniczak 
Termin: 21 września 2017 roku
Rozliczenie: pochwal się linkiem do swoich wrażeń - powodzenia!


Mam to szczęście że to już drugie Indywidulane wyzwanie dla mnie.
W pierwszym miałam za zadanie przeczytać "Siostry" Agnieszki Krawczyk i mam wrażenie że Ejotek, zrobiła to dla mnie z pełną premedytacją bo oczywiście pochłonęłam natychmiast kolejny tom tej sagi :-)
POLECAM! Ja bawiłam się fenomenalnie :-)



PONADTO nadal trwają
- i mam nadzieję dalej będą trwać -
kolejne edycje wyzwań czytelniczych

 


Zapraszam Was bo czytelnicza głowa Ejotka jest pełna pomysłów i jeszcze nie raz wszystkich nas zaskoczy. Przyznaję, że nie jestem obiektywna, ponieważ od samego początku jestem wiernym uczestnikiem wyzwania "Pod hasłem" oraz zapałałam ogromną sympatią do wyzwania "MINIczelendż".
Nie zmienia to jednak faktu, że bawię się przy tych wszystkich wyzwaniach czy konkursach fenomenalnie i dlatego właśnie zapraszam oraz gwarantuję świetną zabawę! Jestem tez przykładem na to że można wygrać  u Ejotka przepiękne książkowe nagrody!
Zapraszam!
 

Pozdrawiam serdecznie
Zaczytana Joana




2 komentarze:

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger