poniedziałek, kwietnia 06, 2015

Podsumowanie - Marzec 2015


Podsumowanie mojego czytelnictwa



     Marzec uznaję za bardzo dobry miesiąc pod względem czytelniczym, bowiem udało mi się przeczytać aż 4 książki. Dla mnie jest to piękny wynik ponieważ mam sporo dodatkowych obowiązków i dosłownie czasami wyrywam chwilkę z całego dnia żeby usiąśc z książką i dobrą kawą.


Moja statystyka:

Liczba przeczytanych książek: 4
W tym:
 - książka tradycyjna: 1
 - ebbok: 3
 - audiobook: 0 
Łączna ilość przeczytanych stron: 1014

Moja subiektywna ocena:

  1. "Smak miodu" Salwa an-Nu'ajmi - ocena 3/10
  2. "Dotknąć nieba" Richard Paul Evans - ocena 6/10
  3. "Dotyk Julii" Tahereh Mafi - ocena 8/10
  4. "Dziesięć płytkich oddechów" A.K. Tucker - ocena 9/10

Wyzwania czytelnicze:

  • "Pod hasłem" = 4
  • "Joanna" = 0

Marzec jest też zakończeniem pierwszego KWARTAŁU tego roku, zatem poniżej podsumowanie  I kwartału:
Liczba przeczytanych książek w I kwartale = 11
Łączna ilość przeczytanych stron: 3373

Zaczytana Joana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger