środa, kwietnia 15, 2015

Stosik - START !!!

"STOSIK"
 
Oficjalne zaczynam moją ulubioną serię "STOSIK", którą do tej pory podglądałam na innych blogach książkowych.
 
 
 
Cofnęłam się odrobinkę w czasie i pierwszy post z tej serii pozwalam sobie zacząć od mojego stosika URODZINOWEGO.
 
 

 
 



Zatem od pierwszej u dołu zdjęcia:
  1. "Bosonoga królowa" Ildefonso Falcones,
  2. "Smak pestek jabłek" Katharina Hagena,
  3. "Ulotna doskonałość" Gianrico Carofiglio,
  4. "Kobiety i władza" Magdalena Środa,
  5. "Sto imion" Cecelia Ahern,
  6. "Telefon od anioła" Guillaume Musso,
  7. "Drzewo migdałowe" Michelle Cohen Corasanti,
  8. "Apetyt" Philip Kazan,

Zaczytana Joana
 

7 komentarzy:

  1. "Drzewo migdałowe" chętnie bym przeczytała. Piękne zdobycze. Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) Część z tego stosika już poza mną ale "drzewo migdałowe" jeszcze czaka na swój czas :-)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. To raz jeszcze sto lat!
    Ile kwiatów :) To prawdziwe urodziny... zazdroszczę. Drzewo migdałowe u mnie jeszcze czeka na czytanie a podkradłabym Ci Sto imion, bo nie mam i nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Tak, moja rodzina wie że ja kocham 3 x K, czyli Książki, Kawę i Kwiaty :-)
      U mnie też "Drzewo migdałowe" tez czeka na swój czas ale "Sto imion" przeczytałam i bardzo mi się podobało :-) Jeśli masz ochotę to chętnie Ci podeślę do przeczytania.
      Uwielbiam dzielić się moim książkami :-)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego Asiu!

    Piękny stos książek :) Najbardziej mnie interesuje "Drzewo migdałowe".

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo :-)
    Tak ja też chętnie zsiądę do niego ale niestety nie umiem czytać szybko a teraz mam w ręku "Zimową opowieść" = 749 str. - ebook :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Spełnienia wszystkich marzeń! :)

    Piękny stosik!
    Mam "Sto imion" (jeszcze nie czytałam) - uwielbiam książki Ahern :)
    A "Telefon od Anioła" miałam okazję przesłuchać - miałam pożyczonego audiobooka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger