środa, sierpnia 23, 2023

"www.1944.waw.pl" MARCIN CISZEWSKI - TOM NR 3 SERII "WWW"


Dotarł do mnie trzeci tom wyjątkowej serii "www" autorstwa Pana Marcina Ciszewskiego do której zasiadłam natychmiast.

Książka "www.1944.waw.pl" miałam trudne zadanie, po spektakularnej premierze w moich dłoniach, dwóch swoich poprzedniczek, czyli:

=> "www.1939.com.pl

=> "Major"

Wiem, że się powtarzam, ale tego to ja się nie spodziewałam, jak już wspomniałam w poprzednich postach.

Ponownie pojawia się znany nam już z pierwszego tomu Jerzy Grabicki oraz jego pozostali towarzysze broni. Po zniszczeniu MDS-a w 1939 roku oni wszyscy wyjechali do Stanów Zjednoczonych, dlatego teraz ich powrót niesie ze sobą fale zaskakujących wydarzeń. Wracają do Polski targanej cały czas wichrami wojny, tylko w jednym celu i nazywa się on - emiter pola siłowego. To kolejne dziwnie brzmiące urządzenie ma pomóc naszym bohaterom umożliwić powrót do naszych czasów.

Czy im się to uda?
Czy nagle niemiecka wojska nie staną na drodze do szczęśliwego powrotu?
Tego oczywiście Wam tutaj nie zdradzę, ale mogę zagwarantować, że wraz z kolejnym tome z serii "www' Pana Marcina Ciszewskiego wraca powieść pełna zwrotów akcji.

Śmiem nawet twierdzić, że akcja pędzi na złamanie karku, ale czy naszym dzielnym bohaterom uda się wrócić ponownie do czasów współczesnych?
Zadanie jest bardzo tudne, bowiem Grabiski wraz ze swoją kompanią, dosłownie ląduje w Warszawie na dzień przed wybuchem postania warszawskiego.
Czy mogą zatem być bardziej niesprzyjające warunki niż te?

Na te i na wszystkie inne rodzące się pytanie z pewnością odpowie Wam w bardzo sensacyjny sposób ta właśnie książki "www.1944.waw.pl". Autor ponownie 
udowadnia, że nie ma sobie równych w budowaniu alternatywnych historii. Ja natomiast myślałam, że już nic mnie nie zaskoczy po lekturze dwóch poprzednich części. Och ja dobrze, że tym razem się pomyliłam :-)

Pan Marcin Ciszewski kolejny raz zabiera nas czytelników w podróż w czasie i robi to na swój wyjątkowy sposób. Ja wybrałam się w tą ekscytującą podróż i jestem zachwycona. Lektura tej książki sprawiła mi ogromną przyjemności, pomimo że to podobno typowo męska powieść.

Ja bawiłam się wyśmienicie i z przyjemnością sięgnę po inne powieści tego autora.

Polecam

Zaczytana Joana








Bardzo dziękuję wydawnictwu Skarpa Warszawska za zaufanie i możliwość przeczytania tej książki.




Metryczka:

Tytuł: "www.1944.waw.pl"
Cykl: "www" tom nr 3
Autor: Marcin Ciszewski

Gatunek: Kryminał, Sensacja, Thriller
Wydawnictwo: Skarpa Warszawska
Stron: 336

Data wydania: 23 sierpnia 2023 r.
Moja ocena 8/10










Z przyjemnością przeczytam Wasze refleksje
na temat tej książki.
Jeśli jednak nie czytaliście jej jeszcze, to mam nadzieję, 
że moja opinia pomoże Wam w wyborze kolejnej lektury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger