poniedziałek, sierpnia 14, 2023

"MAJOR" MARCIN CISZEWSKI - TOM NR 2 SERII "WWW"

Tego to ja się nie spodziewałam, jak już wspomniałam w poprzednim poście.

Od wydawnictwa Skarpa Warszawska otrzymałam do recenzji powieść pod tytułem "Major" autorstwa Pana Marcina Ciszewskiego. Nie znając zupełnie dorobku tego pisarza, zerknęłam sobie na Lubimy Czytać i tam dowiedziałam się, że "Major" to jest drugi tom z serii: "www".

Postanowiłam zatem już we własnym zakresie zakupić sobie pierwszy tom z serii, żeby zacząć od samego początku, tak dla własnej przyjemności.

No i to była NAJwspanialsza decyzja.
Pierwsza części tak bardzo mnie wciągnęła, że z radością zerkałam na "Majora", który już czekał na czytanie.


Notka od wydawcy:

Jest kwiecień 1943 roku.
Przeniesiony w wyniku spisku z 2007 roku, Pierwszy Samodzielny Batalion
Rozpoznawczy toczy walkę z niemieckim okupantem i stara się ochronić pozostały sprzęt przed niemieckimi i sowieckimi agentami. Generał Rowecki, wspierany przez porucznika Wojtyńskiego, rozpoczyna negocjacje ze Stanami Zjednoczonymi, oferując zaawansowaną technologicznie broń z przyszłości.
Tymczasem Himmler wydaje rozkaz przeprowadzenia ostatecznej likwidacji getta warszawskiego...


Pan Marcin Ciszewski kolejny raz udowadnia, że nie ma sobie równych w budowaniu alternatywnych historii. "Major' to wciągająca powieść sensacyjno-historyczna w której gra toczy się o zmianę losów świata.

Autor nie odpuszcza i ewidentnie nie ma zamiaru zmniejszać poziomu pierwszej części z tej serii. Powieść nie ma w sobie już tego elementu zaskoczenia jakim z pewnością było przeniesienie całego batalionu w czasie z 2007 do 1939 roku. Gwarantuję jednak, że książka szykuje dla czytelnika kilka zaskakujących wydarzeń na tle historycznych wydarzeń w Polsce w 1943 roku.

Tym razem na pierwszym planie pojawia się drugoplanowa postać z pierwszego tomu "www.1939.com.pl" co tylko dodało zwiększa czytelniczą ciekawość. Podobnie jak w przypadku pierwszego tomu, tak i Majora czytało mi się wyśmienicie. Autor nie tylko nie zwalnia tempa, ale również udowadnia, że jest odpowiednią osobną na odpowiednim literackim miejscu.

Polecam Wam zatem niezmiennie kolejną powieść Pana Marcina Ciszewskiego i gwarantuję, że znajdziecie tutaj wyjątkowe połączenie autentycznych wydarzeń z fikcją literacką. Połączenie moich już ulubionych bohaterów, wykreowanych przez autora z postaciami historycznymi daje naprawdę wciągający efekt.

Bawiłam się wyśmienicie i z radością polecam Wam sensacyjną powieść "Major" autorstwa Pana Marcina Ciszewskiego, bo poznać grę o najwyższą stawkę.

Polecam

Zaczytana Joana








Bardzo dziękuję wydawnictwu Skarpa Warszawska za zaufanie i możliwość przeczytania tej książki.





Metryczka:

Tytuł: "Major"
Cykl: "www"
Autor: Marcin Ciszewski

Gatunek: Kryminał, Sensacja, Thriller
Wydawnictwo: Skarpa Warszawska
Stron: 368

Data wydania: 12 lipca 2023 r.
Moja ocena 7/10









Z przyjemnością przeczytam Wasze refleksje
na temat tej książki.
Jeśli jednak nie czytaliście jej jeszcze, to mam nadzieję, 
że moja opinia pomoże Wam w wyborze kolejnej lektury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger