środa, marca 25, 2015

Wyzwanie "Pod hasłem" - ciąg dalszy

Z przyjemnością kontynuuję moje ulubione wyzwanie czytelnicze "Pod hasłem"
Każdego 1-ego dnia miesiąca Ejotek na swoim blogu umieszcza NOWE hasło.

Moja statystyka:

STYCZEŃ - hasło to: "Polskie dwa-tysiące-czternastki" - do tego hasła zaliczają się nowości z 2014 roku polskich autorów. Ja do stycznia zaliczam: 
3. "Grecka mozaika" Hanna Cygler
4. "Dziedzictwo von Becków" Joanna Jax.

LUTY - hasło to: "Dekady" - mnie przypadły książki z rocznika 2014:
5. "Dawca" lois Lowry
6. "Zaklinacz czasu" mitch Albom
7. "Wracajmy do domu" Lisa Scottoline

MARZEC - hasło to: "7 zmysłów i kłapanie dziobem", czyli zmysły w tytyle lub dźwięki wydawane przez ludzi i zwierzęta
8. "Smak miodu" Salwa an Nu'ajmi
9. "Dotknąć nieba" Richard Paul Evans
10. "Dotyk Julii" Tahereh Mafi
11. "Dziesięć płytkich oddechów" A.K. Tucker

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger