poniedziałek, marca 30, 2015

"Smak miodu" Salwa an-Nu'ajmi

Tytuł: "SMAK MIODU"
Autor: Salwa an-Nu'ajmi
Wydawnictwo: W.A.B.
Data wydania: 2009
Liczba stron: 160

Moja ocena: 3/10


 
 
 
Pierwsze słowa jakie przyszły mi na myśl po przeczytaniu tej historii to „nie oceniaj książki po okładce” i … to chyba już wszystko. Drogi czytelniku zatem nie oceniaj ksiązki po okładce i nie spodziewaj się tak zmysłowej i subtelnej zawartości książki jaką zapowiada jej okładka.

Sięgnęłam po „Smak miodu” autorstwa Salwa an-Nu’ajmi, ponieważ zaintrygowało mnie zdanie reklamujące tę powieść. To podobno książka oficjalnie wyklęta w krajach arabskich, bo traktuje o seksie, rozpala emocje i wyobraźnie. Główna bohaterka ma nietypowe hobby, które sprawia że zaproponowano jej napisanie referatu o starych arabskich księgach erotycznych. Jej doświadczenie w tej dziedzinie oraz znajomość erotycznych traktatów ma być zapowiedzią subtelnej i mocnej jednocześnie powieści przesiąkniętej seksem.

Zapowiadało się bardzo interesująco bo przecież sam fakt że to o seksie w świecie arabskim już brzmi intrygująco. Niestety książka jest po prostu NUDNA i nie polecam jej nikomu. Natomiast tym, którzy tak jak ja sami chcą wyrobić sobie zdanie i nie zrażają się negatywnymi komentarzami, od razu i zawczasu piszę „a nie mówiłam”

Mimo wszystko daję tej książce aż 3 punkty. Dlaczego aż tyle, bo cudownie zmysłowa okładka zasługuje na 1 punkt, podobnie jak jej uroczy tytuł zapracował na kolejny. No i trzeci przyznaje za „mistrzostwo” pisarskie, bo trzeba nie lada wysiłku żeby stworzyć zawartość, która nie ma nic wspólnego zarówno z okładką jak i tytułem książki.


Książka bierze udział w wyzwaniu czytelniczym „Pod Hasłem”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger