sobota, lutego 25, 2017

MINI czelendż 2017 - Wykonanie zadania i c.d.

MINI czelendż 2017
W tym roku też biorę udział w wyzwaniu u Ejotka a dokładnie w drugiej jego edycji
Poniżej przedstawiam warunki jakie w tym roku postawiła nam Ejotek


1. Książka z "jadalnym" tytułem  [w tytule znajduje się słowo, które w rzeczywistości jest produktem/daniem, który można spożywać - proszę o branie pod uwagę tego co jadamy w Polsce, czyli np. żabie udka tak, ale już koń czy pies nie]
2. Książka będąca debiutem polskiego autora [książka, która została jako pierwsza wydana, nie napisana!]
3. Książka będąca drugim tomem serii [warunek konieczny - tom 1 jest nam znany w chwili zgłoszenia do wyzwania]
4. Książka z imieniem w tytule  [imiona pełne lub zdrobnienia]
5. Książka wydana w latach 2010-2013 [liczy się data wydania egzemplarza, który posiadasz]


Z przyjemnością zgłaszam
WYKONANIE ZADANIA !!!
Nieskromnie tez dodam, że jestem z siebie bardzo zadowolona, ponieważ w zeszłym roku odkładałam wszystko na ostatnią chwilę i komentarze publikowałam w grudniu.
Co z pewnością Ejotek potwierdzi :-)
Zatem w tym roku (jak w styczniu ogłosiłam) postanowiłam się poprawić i nie dokładać wszystkie do ostatniej chwili.
Poniżej przestawiam Wam książki, które zgłosiłam do tego wyzwania i już oczywiście przeczytałam :-)

STOSIK numer 1 - Przeczytane

1. Książka z "jadalnym" tytułem - "Gorzka pomarańcza" Nadia Hamid
2. Książka będąca debiutem polskiego autora - "Sprawa Niny Frank" Katarzyna Bonda
3. Książka będąca drugim tomem serii - "Pensojnat marzeń" Magdalena Witkiewicz 
4. Książka z imieniem w tytule - "Papieżyca Joanna" Donna Woolfolk Cross
5. Książka wydana w latach 2010-2013 - "Skarby" Joanna Gromek-Illg
~~~~~~~~~~~~~~~~


Postanowiła też pójść za ciosem i zgłosiłam do Ejotka mój STOSIK numer 2.
Poniżej moje nowe pomysły:

STOSIK numer 2 - propozycje

1. Książka z "jadalnym" tytułem - "Gdy zakwitną poziomki" Agnieszka Walczak-Chojecka,
2. Książka będąca debiutem polskiego autora - "Coraz mniej olśnień" Ałbena Grabowska,
3. Książka będąca drugim tomem serii - "Przyjaciele i rywale" Agnieszka Krawczyk,
4. Książka z imieniem w tytule - "Kane i Abel" Jeffrey Archer,
5. Książka wydana w latach 2010-2013 - "Chłopak NIKT" Allen Zadoff.

Trzymajcie kciuki :-)


Pozdrawiam serdecznie
Zaczytana Joana

4 komentarze:

  1. Ależ się uwinęłaś!Gratuluję samozaparcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, poszło Ci wspaniale! Raz jeszcze gratuluję i życzę równie udanej realizacji stosiku nr 2.
    I oczywiście potwierdzam - nawet 31 grudnia podsyłałaś linki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK :-)to było szaleństwo :-)
      Dlatego w tym roku będę sobie tą przyjemność dozować :-0

      Usuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger