piątek, kwietnia 01, 2022

Cisza

 

Moja CISZA na blogu i w portalach społecznościowych była spowodowana oczywiście tym co dzieje się na Ukrainie. 

Przeżyłam to bardzo mocno, jak wielu z nas i nie umiałam przejść do normalnego publikowania. Skupiłam się na pomocy dla naszych sąsiadów w miarę swoich możliwości i nadal jak tylko mogę to pomagam.

Kilka sytuacji, kilka osób i kilka wiadomości sprawiły, że dzisiaj po dłuższym czasie usiadłam z książką w ręku i postanowiłam, że nie mogę zapominać o sobie. Ten czas, który mi zostaje, zaczynam dzielić pomiędzy rodzinę, pomaganie i pasję, bo nie mogę pozwolić by jakikolwiek agresor zawładnął moją wolnością.
Wracam zatem, jeszcze w okrojonym czasie, ale organizuję BOOKIECIARNIĘ, czytam i publikuję.

Dziękuję Wam, że tu jesteście i nadal inspirujecie.
Czytam Wasze blogi, posty oraz inspirujące teksty.
Dlatego uświadomiłam sobie, że Wy dzielicie się ze mną swoim czasem, zatem i ja z przyjemnością odkroję dla Was kawałeczek z mojego torcika.

Dziękuję i do zobaczenia
Zaczytana Joana






4 komentarze:

  1. Doskonale Cię rozumiem kochana, ale cieszę się, że wróciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkich nas ta sytuacja zszokowała. Ja obecnie uciekam w świat książek i skupiam się na dzieciach. To mi daje wytchnienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa wsparcia i zgadzam się z Tobą :-) Pomagam jak mogę i wracam do mojego świata :-)

      Usuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger