wtorek, marca 07, 2023

"Naszyjnik z jarzębiny" Patrycja Żurek

 

"Naszyjnik z jarzębiny" Patrycja Żurek

Tak niedawno pisałam TUTAJ o moim pierwszym spotkaniu z twórczością Pani Patrycji Żurek, stwierdzając że ta na pewno nie ostatnie.

"Naszyjnik z jarzębiny" to kolejna powieść tej autorki, która umiliła mi czytelniczy wieczór.

Pani Patrycja stworzyła bowiem nostalgiczną powieść w której mam wrażenie, że bohaterowie dosłownie zaglądają w głąb siebie. W ten sposób poznają się nawzajem,

jednocześnie odkrywając swoje nowe drogi życiowe.

Jak donosi notka redaktorska, kiedy Julian pojawia się u Bereniki, aby odebrać leczniczą nalewkę dla swojej matki, nie spodziewa się, że ta kobieta odmieni jego życie.
Świat magicznych ziół, duchów i przesądów jest zupełnie obcy stąpającemu mocno po ziemi patomorfologowi...

Zarówno rodzina Bereniki, jaki i Juliana skrywa tajemnice, o których bohaterowie oczywiście nic nie wiedzą.
Czy zatem przeciwności losu przeszkodzą, czy pomogą zbudować wspólną przyszłość Bereniki i Juliana?

No i co z tym naszyjnikiem?

Na to pytanie tutaj nie odpowiem, ale mogę zapewnić, że poszukiwanie wiedzy na ten temat sprawiło mi przyjemność.

Polecam tę powieść wszystkim miłośnikom lekkiej lektury, która niesie swoją opowieść nigdzie się nie spiesząc. To co mnie najbardziej urzekło to ciepło domowej atmosfery, które autorka wraz z główną bohaterką Bereniką tutaj stworzyły. Momentami miałam ochotę usiąść w kuchni i posmakować tych wszystkich pyszności przygotowanych przez Berenikę. Bardzo polubiłam główną bohaterkę, i jej niesamowite opowieści o potrawach i obyczajach.

Bardzo chętnie bym usiadła razem z nią przy jej pysznej herbacie, chociaż znając siebie, to pewnie ja bym poprosiła o kawę.

Polecam

Zaczytana Joana



Książki przeczytałam dzięki  Book Tour Czytam dla przyjemności

Metryczka:

Tytuł: "Naszyjnik z jarzębiny"

Autor: Patrycja Żurek

Gatunek: Literatura obyczajowa
Wydawnictwo: Dragon
Data wydania: 24 sierpnia 2022r.
Moja ocena 7/10





Z przyjemnością przeczytam Wasze opinie
na temat tej książki.
Jeśli jednak nie czytaliście jej jeszcze, to mam nadzieję, 
że moja opinia pomoże Wam w wyborze kolejnej lektury.

4 komentarze:

  1. Podoba mi się tytuł tej książki. Będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię książki tej autorki i na pewno sięgnę po ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją dopiero poznaję. To moje drugie spotkanie i napewno nie ostatnie :-)

      Usuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger