niedziela, marca 12, 2023

"Puder i stal" Elżbieta Ceglarek


To mój kolejny pierwszy raz i przyznaję, że polubiłam ten moje nowości.

"Puder i stal" autorstwa Pani Elżbiety Ceglarek to moje debiutanckie spotkanie z twórczością tej pisarki.

Książka przedstawia historię Darii czy też raczej Dorothy, która została adoptowana przez wujka Michale i z Polski trafia do Stanów Zjednoczonych. Opiekunowie zapewniają jej dobrobyt, ale z drugiej strony narzucają nie tylko nowe imię, ale również plan na życie.
Po śmierci adopcyjnych rodziców Daria postanawia wrócić do Polski i swoich korzeni.

Autorka miała bardzo fajny pomysł na tę historię, ale mam wrażenie że zabrakło odrobinę redakcji niektórych wątków. Mimo wszystko przeczytałam ją z zainteresowaniem, bo wciągnęła mnie historia Darii.

Główna bohaterka już na samym początku tej powieści wie to, czego na pewno nie chce w życiu robić. Postanawia zatem podążyć za głosem serca i odszukać nie tylko informacji o swojej prawdziwej rodzinie, ale również odnaleźć swoją drogę w życiu.

Podobało mi się w tej powieści rozbicie na dwa odrębne czasy. Bardzo lubię kiedy czasy współczesne przeplatają się z zamierzchłą historią i tutaj to otrzymałam. Lekkość formy natomiast sprawia, że książka praktycznie czytała się sama.

Jeśli zatem macie ochotę na powieść na weekend w lżejszym tonie, to z pewnością spodobam Wam się "Puder i stal" Pani Elżbiety Ceglarek.


Pozdrawiam

Zaczytana Joana



Książki przeczytałam dzięki  Book Tour Czytam dla przyjemności

Metryczka:

Tytuł: "Puder i stal"
Autor: Elżbieta Ceglarek

Gatunek: Literatura obyczajowa
Wydawnictwo: Literackie Białe Pióro

Data wydania: 10 sierpnia 2022 r.
Moja ocena 6/10







Z przyjemnością przeczytam Wasze opinie
na temat tej książki.
Jeśli jednak nie czytaliście jej jeszcze, to mam nadzieję, 
że moja opinia pomoże Wam w wyborze kolejnej lektury.

11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię książki tej autorki i na pewno nadejdzie moment, kiedy sięgnę po ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam...

      Usuń
    2. TO było moje pierwsze spotkanie z autorką, ale chętnie sięgnę po jej powieść.

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze okazji poznać twórczości tej autorki, więc będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że udało Ci się w nią wciągnąć, mimo pewnych niedoskonałości w redakcji. Lubię powieści, które łączą czasy przeszłe z teraźniejszością, więc zapisuję tytuł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam...

      Usuń
    2. Tak, przyznaję że powieść wciągnęła mnie i byłam ciekawa dalszych jej losów.

      Usuń
  4. Dziękuję za wartościową recenzję i pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i przyznaję, że powieść ma swój potencjał.

      Usuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger