wtorek, stycznia 03, 2023

Zaczynamy NOWY zaczytany 2023 rok

 



Przyszedł właśnie NOWY
zaczytany 2023 rok.
Życzę Wam i sobie jak najwięcej
zaczytanych dni.


Now rok to nowe, plany, życzenia i pozytywne zerkanie w przyszłość.
Ja bardzo lubię takie planowanie, a MOC pozytywnego myślenia, moim zdaniem jest ogromna.

Dlatego pierwszego dnia nowego roku, postanowiłam razem z moją córeczką pobawić się w afirmacje noworoczne.


AFIRMUJECIE?

Wyjęłam nasz 3 pudełeczka z kartami afirmacyjnymi i robiłyśmy sobie pozytywne zerkanie w nowy 2023 rok.
Z każdego pudełeczka karty zostały potasowane i każda z nas losowo wyjęła JEDNĄ kartę, a oto moje:

Karta z pudełeczka nr 1
"Dobre myśli - kart afirmacyjne dla dziewczynek" - to są karty mojej Majeczki, a ja wylosowałam cyt.:
"Jestem dla siebie dobrą przyjaciółką"



Karta z pudełeczka nr 2
"Słowa dla duszy" - otrzymałam je w prezencie i tutaj wylosowałam, cyt.:
"Są we mnie wewnętrzna siła i dobro. Zasługuję na to co najlepsze."






Karta z pudełeczka nr 3
"Anioły światła" - otrzymałam je od Sztukater i z przyjemnością wylosowałam kartę, cyt.:
"Uczciwość - jestem szczery w myślach, słowach i uczynkach."



Ty masz ochotę na afirmację?

Napisz poniżej w komentarzu czy mam wyjąć dla Ciebie kartę z pudełeczka 1, 2 lub 3

Losowo lub podaj mi liczbę od 1 do 50.


Zapraszam do zabawy
Zaczytana Joana



4 komentarze:

  1. Zaczytanego roku 2023 roku. Afirmuję cału czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Super - jak widzisz ja też lubię afirmacje :-)

      Usuń
  2. Też mam karty afirmacyjne i motywujące. Z tych, które widzę na zdjęciu posiadam "Anioły Światła". Piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger