niedziela, grudnia 12, 2021

"Czytelnicze imieniny" - Joanna


MAJ 2021 to miesiąc, który ja wylosowałam i od samego początku nie mogłam się go doczekać z dwóch powodów.

Po pierwsze uwielbiam czytać książki napisane przez JOANNY i już dawno temu tutaj na blogu
wymyśliłam moje autorskie wyzwanie "JOANNA". Polegało ono oczywiście na czytaniu książek napisanych przez moje imienniczki. W maju zatem mogła dołożyć kolejne pozycje do mojej listy.

Po drugie z ogromną przyjemnością chciałam zaprezentować dziewczynom w Bookieciarni dorobek moich imienniczek. Prezentację wypełniłam książkami, które zostały napisane przez JOANNY i z radością stwierdziłam, że jest tego cudownie sporo.

Standardowo już tylko przypomnę, że "czytelnicze imieniny" to wyzwanie czytelnicze w którym czytamy książki napisane przez nasze imienniczki:


JEDEN miesiąc = JEDNO imię

Na spotkanie w BOOKIECIARNIA przygotowałam oczywiście prezentację, która zwierała ciekawostki dotyczące imienia Joanna, np. znaczenie, cyt.:

Kobieta obdarzona imieniem Joanna to wielka indywidualność, energiczna, zorganizowana i realizująca swoje wspaniałe idee.

Niespodziankę natomiast otrzymałam od moich wspaniałych dziewczyn z okazji moich czytelniczych imienin. To był wyjątkowe spotkanie!

Zapraszam do lektury.
Oto kilka pisarek o imieniu JOANNA, których książki czytałyśmy w maju 2021r.
❤️Joanna Belzyt
❤️Joanna Chmielewska
❤️Joanna Gawrych-Skrzypczak
❤️Joanna Jax
❤️Joanna Jodełka
❤️Joanna Łańcucka
❤️Joanna Marat
❤️Joanna Miszczuk
❤️Joanna Opiat-Bojarska
❤️Joanna Stovrag
❤️Joanna Sykat
❤️Joanna Szarańska
❤️Joanna Tekieli
❤️Joanne Harris

KOŁO RATUNKOWE - to oczywiście mój ulubiony kolor, czyli CZERWONY ❤️
W maju w ramach koła ratunkowego mogłyśmy czytać książki, których okładki były w przeważającej części w kolorze czerwonym.❤️
Z przyjemnością  przedstawiam kilka książek spełniających ten warunek"
"Czerwone i czarne" Stendal
"Muza koszmarów" Laini Taylor
"Czerwona Azalia" Anchee Min
"Wszystko czerwone:" Joanna Chmielewska
"Dom stu szeptów" Thomas Masterton



Ja w maju skusiłam się na kilka pozycji, a pierwszą z nich była książka, którą odkładałam już od jakiegoś czasu. Pierwszego dnia maja, zatem od razu wzięłam ją do ręki:
1. "Stara Słaboniowa i spiekładuchy: Joanna Łańcucka
2. "Poranki na Miodowej 1" Joanna Szarańska
3. "Popołudnia na Miodowej 2" Joanna Szarańska
4. "Pamiętnik ze starej szafy" J0anna Jax (pod pseudonimem Patrycja May)

Z przyjemnością te książki zaliczyłam też do mojego autorskiego wyzwania JOANNA, o którym wspominałam wyżej.

Maj uznaję bezwzględnie za cudownie udany miesiąc. Spotkanie w Bookieciarni odbyło się w mojej ulubionej czerwieni, natomiast nasze wyzwanie "Czytelnicze imieniny" spędziłam w towarzystwie nie jednej Joanny.
Wspaniałe doświadczenie i jeden z moich ulubionych miesięcy.

Jeśli i Wy przeczytaliście powieści napisane przez JOANNY to proszę podzielcie się swoimi tytułami.

Pozdrawiam i zapraszam
Zaczytana Joana


KA_2021_12


Cytat od Joanny:

"Ona... nie zamierza umrzeć, tylko zaczytać się na śmierć."

„Ciemno, prawie noc” Joanna Bator















4 komentarze:

  1. Książki Syn zakonnicy i Chwila na miłość chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak potwierdzam bo większość z nich przeczytała, a pozostałe są innych Bookieciarek , które polecały książki na naszym spotkaniu.

      Usuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger