sobota, grudnia 04, 2021

"Czytelnicze Imieniny" - DANUTA



"Czytelnicze imieniny" - DANUTA
KA_2021_04
W styczniu 2021 roku "Czytelnicze Imieniny" upłynęły nam w towarzystwie DANUTY. Zanim przejdę do czytanych książek chciałam tylko dodać, że nasza solenizantka otrzymała imieninowy prezent i specjalną prezentacje, która zawierała ciekawostki dotyczącej jej imienia.

DANUTA - Kobieta o tym imieniu jest skryta czasami nawet

nieśmiała. Jest pracowita i skora do pomocy innym.

W styczniu czytałyśmy zatem książki napisane przez autorki o tym imieniu:
Danuta Avolusi
Danuta Braun
Danuta Chlupowa
Danuta Korolewicz
Danuta Mikołajewska
Danuta Morawska
Danuta Noszczyńska
Danuta Pasieka
Danuta Pytlak

Ja z ogromną przyjemnością przeczytałam powieść "Kufer babki Alicji" autorstwa Pani Danuty Noszczyńskiej, który jutro opiszę szerzej w ramach polecajki imieninowej.

Wyzwanie miało też swój BONUS, czyli ulubiony kolor naszej solenizantki. Danka lubi kolor ZIELONY i dlatego czytałyśmy książki, których okładka była w tym kolorze w ramach bonusu.
Ja z przyjemnością przeczytałam 3 ZIELONE książki i były to:
=> "Zen to done. Proste sposoby na zwiększenie efektywności: Leo Babauta.
Osobiście bardzo lubię zaczynać rok z tego typu literaturą, która porządkuje moje myśli i działania. To krótki, bo tylko 80ci stronicowy, ale bardzo przejrzysty przewodnik o tym jak prosto można uporządkować sobie życie i przyswoić wartościowe nawyki
=> "Kwiaciarka" tom 1
=> „Kwiaciarka” tom 2 Xavier’a de Montepin

Czytałam z ogromną przyjemnością, bo nie ukrywam, że lubię dla relaksu zagłębić się w stronice takiego rodzaju literatury. Powieść osadzone w XIX wiecznej Francji, w której to właśnie żył sam autor.
Sama powieść zaczyna się od morderstwa popełnionego z zimną krwią do tego dochodzą intrygi, pieniądze i różnice klasowe. Oczywiście nie mogło też zabraknąć wątku miłosnego, który w tej powieści ma swoich kilka odsłon.
Wszystkie te elementy sprawiły, że zasiadłam do książki z ogromną przyjemnością i momentami nie mogłam się wręcz od niej oderwać.

Przyznaję, że styczeń z Danutą zaskoczył mnie bardzo pozytywnie, ponieważ nie zdawałam sobie sprawy jak dużo wspaniałych pisarek o tym imieniu mamy.
Polecam Waszej uwadze te powieści i zapraszam na jutro, ponieważ opisze książkę autorstwa Danuty Noszczyńskiej pod tytułem "Kufer babki Alicji", którą ja przeczytałam w ramach wyzwania
"Czytelnicze imieniny"

Pozdrawiam
Zaczytana Joana








Cytat od Danuty:



4 komentarze:

  1. Nie znam żadnej z wymienionych książek, więc muszę przyjrzeć im się bliżej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :-) My poznałyśmy kilka ciekawych książek napisanych przez Danuty.

      Usuń
  2. Wymienione autorki są najczęściej gwarancją dobrej lektury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda. W styczniu czytałyśmy tylko książki napisane przez Danuty i efekty nas zaskoczyły bardzo pozytywnie.

      Usuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger