środa, czerwca 21, 2023

"Przyjaźń All Inclusive" Karolina Wilczyńska


Już miałam przyjemność czytać powieści Pani Karoliny Wilczyńskie i dlatego z ogromną przyjemnością sięgnęłam po czerwcową premierę, czyli "Przyjaźń ALL Inclusive"

Ta powieść na pierwszy rzut oka wydaje się typową, lekką i przyjemną opowiastką wakacyjną. Zwłaszcza dlatego, że trzy główne bohaterki wylatują na wakacje na wymarzoną Maltę. Na szczęście dla nas czytelników Pani Karolina trzyma asa w rękawie i powieść nabiera wspaniałego pazura nz morałem.

Barbara,

Michalina,

Dorota,

to trzy przyjaciółki ze szkolnej ławy, które rozdzieliło codzienne dorosłe życiem, by niespodziewanie wysłać je na wspólne wakacje.

BARBARA rozwiodła się z niewiernym mężem, ale uzyskała sporą sumkę pieniędzy w rekompensacie. Dlatego postanawiać pocieszyć swoje serce i zaprasza dwie pozostałe przyjaciółki na wspólne wakacje.

MICHALINA w tym czasie walczy ze swoim domowym bigosem - despotyczny mąż i dwójką rozpieszczonych dzieciaków doprowadza ją do obłędu. Wówczas dzwoni telefon z przeszłości - Barbara zaprasza ją na wakacje.

DOROTA również ma stresującą sytuację - ukochana córeczka emocjonalnym szantażem stara się  wymusić na matce decyzje, na które ta nie jest gotowa i co najważniejsze nie ma na nią ochoty. W takim momencie zastaje Dorotę telefon od Barbary.

Każda z bohaterek boryka się z własnymi problemami obiektywnie rzecz ujmując, żadna nie jest w tym momencie szczęśliwa. Postanawiają jednak polecieć na Maltę. Czy ta wycieczka je odmieni? Czy każda z nich będzie umiała zawalczyć o swoje JA? Tego oczywiście nie mogę zdradzić.

Mogę natomiast zapewnić, że mimo iż autorka starała się przemycić poważniejsze tematy i nurtujące rozterki, to powieść jest lekka, przyjemni i momentami zabawna.

Ja bawiłam się wyśmienicie i bardzo polubiłam te trzy bohaterki. Pani Karolina Wilczyńska pokazała piękno przyjaźni w swojej najnowszej powieści. Co ważne, przyjaźni prawdziwej a nie lukrowanej. Takiej która potrafi powiedzieć prosto w oczy najszczerszą prawdę, ale i przytulić kiedy jest taka potrzeba.

Wspaniałe i lekkie pióro autorki jednocześnie sprawia, że ten cały bagaż doświadczeń został oprawiony w wyjątkowo klimatyczną powieść wakacyjną.

Ja to poczułam i miałam wrażenie, że jestem na Malcie wraz z bohaterkami.

Polecam te powieść zdecydowanie.

Zaczytana Joana







Bardzo dziękuję wydawnictwu Skarpa Warszawska za zaufanie i możliwość przeczytania tej książki. 

Metryczka:

Tytuł: "Przyjaźń All Inclusive"
Autor: Karolina Wilczyńska

Gatunek: Literatura obyczajowa
Wydawnictwo: Skarpa Warszawska
Stron: 320

Data wydania: 14 czerwca 2023r.
Moja ocena 8/10





Z przyjemnością przeczytam Wasze opinie
na temat tej książki.
Jeśli jednak nie czytaliście jej jeszcze, to mam nadzieję, 
że moja opinia pomoże Wam w wyborze kolejnej lektury.



4 komentarze:

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger