piątek, grudnia 02, 2022

🎄Świąteczna Bookieciarnia🎄
Każdego roku niezmiennie wstępuje we mnie świąteczny szaleniec.
Wyciągam z zakamarków wszystkie ozdoby, pomysły, książki i piosenki świąteczne.
Gorączka dopadła mnie i w tym roku. W rytmach "Last Christmas" oczywiście Wham, bo dzisiaj już mogę - powyciągałam lampeczki i wystroiłam mieszkaniu tu i tam.
🎄
W blasku pierwszych świątecznych ubarwień, zaczęłam planować co dalej.
Kalendarz adwentowy zatem gotowy, zarówno ten słodki jaki i Bookieciarniowy.
Plan spotkania świątecznego naszkicowany, prezentacja prawie skończona i już samo przygotowanie mnie cieszyło, więc zaczynam odliczanie.
🎄
Podsumowania prawie podsumowane, a wyzwania czytelnicze dokładnie zaplanowane.
W tym roku kończymy nasze wyzwanie "zaBOOKuj mnie", które wniosło sporo pozytywnych wibracji w nasz czytelniczy świat.
🎄
Z przyjemnością się z Wami tym podzielę - Kalendarz adwentowy po mojemu odkrywam
KA2021-01 - Wszystko zaplanowane
🎄🎄🎄
Pozdrawiam i zapraszam
Zaczytana Joana

1 komentarz:

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger