poniedziałek, czerwca 20, 2022

Bohater z powieści "Połowa człowieka" przyleciał do mnie

"Połowa człowieka" Karolina Żuk-Wieczorkiewicz

"POŁOWA CZŁOWIEKA" Karolina Żuk-Wieczorkiewicz

Mam do Ciebie otanie
- Czy odwiedził Cię bohater z powieści i to Twojej ulubionej?
Jakiś czas temu Karolina Żuk-Wieczorkiewicz - opowieści z Avaroth u siebie na FB donosiła, cyt.:
‼️Targowy Żmijunek znalazł swojego człowieka i leci do Tczewa! 😍
Jestem pewna, że znajdzie tam wspaniały dom. Joanna gratuluję odwagi.
Ten egzemplarz to straszny pieszczoch 😉
Będzie miłym towarzyszem na przykład przy lekturze "Połowy człowieka"‼️
Koniec cytatu.
Potwierdzam ❤ŻMIJUN❤ przyleciał do mnie prosto z powieści "POŁOWA CZŁOWIEKA" zahaczając tylko nieznacznie o pierwszy tom trylogii "PATRYCJUSZKA. Choćby na koniec świata" autorstwa Karoliny Żuk-Wieczorkiewicz.
Wylądował u mnie bezpiecznie i zaprzyjaźnił się już z naszym tczewskim Gryfem.
Jestem bardzo szczęśliwa, bo czy ktokolwiek może pochwalić się odwiedzinami bohatera ze swojej ulubionej powieści 🙂
Hmmm. Ja już tak ❤
"Połowa człowieka" to wciągający i wręcz domagający się kontynuacji prequel "PATRYCJUSZKI" autorstwa
Karolina Żuk-Wieczorkiewicz - opowieści z Avaroth
Fragment:
‼️ Powinien je zabić. Samotne pisklę żmijuna nie ma szans na przeżycie, a opieka nad nim wyklucza podejmowanie zleceń, zwłaszcza gdy zarabiasz mieczem. Każdy Amain na jego miejscu posłuchałby głosu rozsądku. Ale w Avero odezwała się połowa człowieka… ‼️

Akcja rozgrywa się o kilka lat wcześniej niż wydarzenia z trylogii "Patrycjuszka".
Spotkacie tu kilkoro znanych bohaterów i kilku całkiem nieznanych.
Sporo do powiedzenia będą miały zwierzaki.
Zwłaszcza już mój ulubiony ŻMIJUN ❤️
"Połowa człowieka" wspaniale pozwala uzupełnić i uporządkować nieco wiedzy o świecie , a
przynajmniej jednej z ras. Zdecydowanie zatem warto po nią sięgnąć.
Opowieść ta zaskarbiła sobie serca czytelników na Avaroth.pl oraz na Wattpadzie.

❤️
Bookieciarnia ma ogromną przyjemność być patronem tej wyjątkowej powieści, zarówno "Połowy człowieka" jak i "Patrycjuszki" autorstwa wspaniałej Karoliny Żuk-Wieczorkiewicz
❤️

Ebook dostępny już w serwisach:
Ebookpoint i Legimi


A Ty którego ulubionego bohatera byś zaprosiła / zaprosił do swojego domu?
Pochwal się 🙂

Pozdrawiam i zapraszam do świata AVAROTH.pl
Zaczytana Joana






3 komentarze:

  1. Jeśli tylko będę miała okazję to na pewno zajrzę do tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam że obecnie najlepszą wrózką w polsce jest Alicja
    wróżbę online można zamówić szybko i bezpiecznie na stronie wróżka online Wróżbę otrzymujemy do 60minut na email. Wykonuje również oczyszczanie energetyczne i rytuały miłosne na naprawę związku lub powrót osoby na której nam zależy. Ja zawsze zamawiam na stronie http://wrozkaalicja.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger