sobota, maja 07, 2022

"Z kobiecej strony" nowy dwumiesięcznik

 

"W wasze ręce oddajemy PIERWSZY numer magazynu *Z kobiecej strony*. Stworzyliśmy to pismo dla kobiet takich jak ja czy Ty. Idealnie nieidealnych, takich, które nie zawsze są perfekcyjne..."

Takimi słowami już na pierwszej stronie zachęca nas Pani Gabriela Gargaś, która jest redaktorką prowadzącą w tym czasopiśmie.
Jeśli dalej jest tak ciekawie jak w pierwszych słowach, to ja jestem zdecydowanie na tak dla tego dwumiesięcznika, pomyślałam w pierwszej chwili. Teraz pisząc te słowa już wiem, że nie zawiodłam się.

Zacznę jednak od początku, kiedy to weszłam do kiosku z gazetami żeby
zainspirować się czymś. Z rynku bowiem zniknęło moje ulubione czasopismo pod tytułem "To twój moment" i myślałam, że nie znajdę nic równie ciekawego. 
Postanowiłam jednak dać kolejną szansę, by wszechświat mnie znowu zadziwił. Jak pisałam w moim poście "Kasza manna z nieba NIE spada" trzeba najpierw ruszyć swoje cztery litery, by coś tam jednak spadło. Weszłam zatem do kiosku i z uwagą śledziłam wszystkie kolorowe czasopisma na półce. Doszłam z nie zaskakującym mnie rozczarowaniem do jej końca i wtedy wzrok mój padł na to czasopismo.
W ułamku sekundy wiedziałam że kasza manna spadła mi z nieba, a kiedy wzięłam je do ręki, tylko upewniłam się, że już chce czytać numer 2.

Tak zaczęła się moja przygoda z dwumiesięcznikiem "Z kobiecej strony", który polecam Waszej uwadze. 
Magazyn został stworzony przez kobiety i dla kobiet. Jak donosi notka redaktorska, skupia się na rozwoju osobistym i duchowy oraz poznawania siebie i świata. 
Zgadzam się z tym opisem całkowicie, a wiem co piszę ponieważ wręcz pochłonęłam już całe czasopismo. Temat tego numer numer jeden to "Każdy ma swoją namiętność" i faktycznie zawartość tego dowodzi.

Już na samym początku zachwycił mnie tekst do Szanownej Pani Redaktor w dziale napisz do mnie - artykuł o współpracy ze wszechświatem - uśmiałam się :-)
Dalej już poszło z górki.

"CAŁY TEN DOTYK" autorstwa pani Renaty Pająkowskiej-Rożan zrobił na mnie szczególne wrażenie, ponieważ uwielbiam praktykować dotyk zwłaszcza poprzez przytulanie otaczających mnie osób. Cytując słowa autorki zachęcam również:
"Przytulaj więc swoich bliskich. Rozdawaj uściski i czuły dotyk. Ale pamiętaj, że tu nie ma miejsca na ściemę: ten dotyk musi być z twojej strony szczery."


Następnie "KOBIETY TRAKTUJCIE ŻYCIE Z PRZYMRUŻENIEM OKA" z działu Być Kobietą to wywiad Gabrieli Gargaś z uwielbianą przeze mnie Panią Elżbietą Dzikowską. Niesamowita rozmowa o pasji, miłości i wolności z którą również po części się utożsamiam, cyt: 
"Najważniejsze, by się chciało. Jak się człowiekowi chce to wszystko można..."
Kolejny wspaniały wywiad, który został mi w głowie to ten, który z Magdaleną Witkiewicz przeprowadziła AnnaMatusiak-Rześniowiecka. Spotkania z Panią Magdaleną są mi szczególnie bliskie, ponieważ już miałam przyjemność uczestniczyć w kilku. Teraz natomiast w maju dokładniej 19.05 będę miała ogromną przyjemność gościć pisarkę u siebie w BOOKIECIARNI. Już nie mogę się doczekać :-)
Słowa Pani Magdaleny jak zawsze w punkt:
"Zauważyła, że często wyolbrzymiamy nasze problemy, a gdy się głębiej zastanowimy, to zdajemy sobie sprawę, ze tak naprawdę nic się złego nie stało."
Tak jeszcze bez końca bym mogła przytaczać kolejne przykłady, ale lepiej będzie jeśli sami sięgniecie po to czasopismo. Dla wzniecenia większej ciekawości podaj jeszcze kilka artykułów:
=> "O czym fantazjujemy"
=> "Rozbudzić namiętność"
=> MODOWO
=> "Taka tam nieidealna miłość" Gabriela Gargaś
=> "Jaga Boryta - aktorka do zadań specjalnych"
=> "Portret damy z wyrokiem"
=> "Życie jest teraz"
=> "Miłość to ściema"
=> "LIZBONA"
=> "Skandal (ciągle) w cenie"
=> "Istota kobiecości"

No i to na co liczyłam i ku mojej wielkiej radości znalazłam na samym końcu czasopisma, czyli czytelnicze polecjaki. W dziale KULTURALNIE znalazłam opis kilku książek godnych przeczytania. Wiem że są godne, ponieważ kilku z nich jest już za mną.

Ponadto trzy wyjątkowe rankingi:
=> TOP 5 wzruszających filmów, które musisz obejrzeć,
=> 5 TOP klasyków, które powinna przeczytać każda kobieta,
=> Muzyka łagodzi obyczaje.

Reasumując jestem zachwycona, że ponownie mam swoje ulubione czasopismo po które biegnę z zachwytem. Znacie to uczucie kiedy gazetę można dosłownie pochłonąć w jeden wieczór bo daje świetną zabawę i relaks.

Rada
 - odpowiadając na pytanie pani Gabrieli - Co jeszcze byś chciała przeczytać w tym czasopiśmie? donoszę zatem, że chętnie bym zobaczyła:
Kreatywność - np. idealny piknik, ramka z kwiatami z pola, triki na umeblowanie, zaproś wiosnę do domu, itp.
✔ Slow life - uważność, moc pozytywnego myślenia, sztuka odpoczynku.
To tylko moje drobne sugestie, o których zawsze chętnie czytam.

"Z kobiecej strony" jest właśnie takim czasopismem do którego chce się wracać, nosić w torebce ze sobą albo położyć na półce obok ulubionej książki.
Jedyny minus, który dostrzegam to tylko to że jest on dwumiesięcznikiem i niestety będę musiała na niego trochę poczekać.
Na szczęście nie tym razem, ponieważ pisząc te słowa mam już w zasięgu ręki numer DWA tej gazety. Ja zatem zasiadam do czytania, a Was wysyłam do kiosku po zakupy, bo nie możecie przegapić tego dwumiesięcznika "Z kobiecej strony".

Polecam
Zaczytana Joana


METRYCZKA:

Tytuł: "Z kobiecej strony"
Numer: 1 Styczeń / Luty 2022

Stron: 132
Cena: 14,99 pln

Do kupienia w sieciach:
Empik, Kolporter, Ruch, Inmedio, Garmond Press
E-kiosk, Nexto.pl
W księgarniach:
Ś
wiat książki, Bonito.pl, Publio.pl


Z przyjemnością przeczytam Wasze opinie
na temat tej książki.
Jeśli jednak nie czytaliście jej jeszcze, to mam nadzieję, 
że moja opinia pomoże Wam w wyborze kolejnej lektury.







1 komentarz:

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger