poniedziałek, stycznia 03, 2022

"Czytelnicze imieniny" - IWONA

We wrześniu nie mogło być inaczej niż spotkanie z IWONĄ w naszym wyzwaniu  "czytelnicze imieniny", gdzie czytamy książki napisane przez nasze imienniczki:

JEDEN miesiąc = JEDNO imię

Na spotkanie w BOOKIECIARNIA przygotowałam oczywiście prezentację, która zwierała ciekawostki dotyczące imienia IWONA, np. jego znaczenie, cyt.

IWONA to kobieta, którą charakteryzuje duża żywiołowość i spontaniczność.

Jest niezwykle elastyczną osobą, która bez problemu dostosowuje się do nowych warunków życia. Ma własny, niezmienny system wartości i zasad. Iwona lubi podróżować.

Jako numerologiczna ósemka, Iwona jest pracowita, waleczna i uparta.


Zapraszam do lektury.

Oto kilka pisarek o imieniu IWONA których książki czytałyśmy w sierpniu:

💗Iwona Banach

💗Iwona Gajda

💗Iwona Kienzler

💗Iwona Menzel

💗Iwona Słabuszewska-Krauze

💗Iwona Sobolewska

💗Iwona Surnik

💗Iwona Walczak

💗Iwona Wilmowska


KOŁO RATUNKOWE - to oczywiście mój ulubiony kolor naszej Iwony, czyli FUKSJA 💗

We wrześniu w ramach koła ratunkowego mogłyśmy czytać książki, których okładki były w przeważającej części w kolorze fuksji lub różowym.💗

Z przyjemnością  przedstawiam kilka książek spełniających ten warunek"
"Piękna aż do bólu"
"Kuszenie w jedwabiu"
"52 kolory życia"
"Zostań królową PR"


Ja poszalałam we wrześniu i całkowicie mnie to zaskoczyło, ponieważ nie spodziewałam się że seria "Prywatne śledztwo Agaty
Brok, autorstwa Pani Iwona Wilmowskiej tak mnie wciągnie.
Przeczytałam trzy tomy te serii: sierpniu ja mogę zaliczyć na konto 
1. "Nikt nie słucha starych ludzi"
2. "Gwiaździsta noc"
3. "Strata"

Wrześniowe spotkanie upłynęło nam w odcieniach cudownej fuksji.

Otaczały nas mieniące się fuksją okładki książek, najpyszniejsze ciasteczka i oczywiście aromatyczna kawa.

Tradycyjnie już pytam o Wasze czytelnicze IWONY.
Czekam na polecajki.

Pozdrawiam i zapraszam
Zaczytana Joana





Cytat od Iwony:

"Życie ma tyle kolorów, ile potrafisz w nim dostrzec"

”ŁańcuszekIwona Sobolewska





4 komentarze:

  1. Nie znam prezentowanych tutaj książkek, ale chętnie przyjrzę im się bliżej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam.
      Ja z przyjemnością odkryłam twórczość pani Iwony Wilmowskiej

      Usuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger