niedziela, maja 03, 2020

zaE-BOOKowani w Maju





zaE-BOOKowani 

w Maju


- Kupiłeś czytnik i nie wiesz co dalej.- Co czytać kiedy biblioteka zamknięta?

Najciekawsze miejsca, gdzie znajdziesz darmowe e-booki są tutaj:


1. Wolne lektury
Portal prowadzi Fundacja Nowoczesna Polska i jest to najważniejsze miejsce, gdzie znajdziesz teksty w domenie publicznej, czyli takie, do których prawa autorskie już wygasły.
Znajdziesz tu ebooki i audiobooki. 

2. Strony księgarń internetowych, 
Księgarnie również mają w swojej ofercie darmowe e-booki.
Księgarnie oczywiście mają też w tym swój interes, licząc np. że założysz konto. Dlatego warto dokładnie sprawdzić co jest na pewno za darmo.

W pierwszej kolejności wypisuję te z których osobiście korzystałam:

Pozostałe znam z polecenia, ale jeszcze z nich nie korzystałam:

3. Wikiźródła
To kolejna domena, która gromadzi i przechowuje wcześniej opublikowane teksty znajdujące się w domenie publicznej.

4.    Fantastyczna Polska
Tutaj znajdziesz współczesnych autorów i ich kilkaset opowiadań, noweli i powieści z gatunków science fiction, fantasy czy horroru.
Do pobierania wymagane jest założenie konta, ale nie wiąże się to z żadnymi zobowiązaniami.

5. BOOKINI Książki elektroniczne
Serwis zawiera około 2100 pozycji klasyki literatury światowe.
Zapraszam: http://bookini.pl/


Teraz już tylko pozostaje mi życzyć miłej lektury i długich wieczorów w doborowym towarzystwie.

Zaczytanego dnia
Zaczytana Joana




4 komentarze:

  1. Czytnik na Ebooków mam od kilku lat ale dopiero teraz w epoce wirusa przekonałam się, że dobrze iż go mam. Wcześniej czytałam od czasu do czasu wersje elektroniczną w kwietniu przeczytałam bardzo dużo ebooków. Ja skorzystałam z abonamentu na Legimi. Jestem zachwycona i wiem, że teraz będę częściej z niego korzystać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już jakiś czas temu przekonałam się do ebooków, a nawet audiobooki stały się moimi ulubieńcami. W drodze do pracy niestety często stoję w korkach i od momentu kiedy przekonałam się do audiobooków już się nie denerwuję, ze znowu korek. nSame plusy :-)

      Usuń
  2. Z racji braku miejsca w moim domu na więcej książek w wersji papierowej, od dłuższego czasu, w dużej mierze sięgam po tę w wersji elektronicznej. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobny problem z miejsce i miedzy innymi dlatego przekonałam się do ebooków.
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger