środa, lipca 15, 2015

Z biblioteczki mojej córeczki

W lipcu zrobiłam zakupy nie tylko dla siebie :-)
Ku mojej wielkiej radości moja córeczka też już lubi kupować sobie książeczki - ma dopiero 6 lat .
Zatem poniżej lipcowe zdobycze do biblioteczki Majeczki

z biblioteczki Majeczki

Oczywiście od razy przystąpiłyśmy do czytania i dwie pierwsze książeczki (zaczynając od lewej) są już za nami. Teraz jesteśmy w trakcie trzeciej lektury.

1. "Tupcio Chrupcio - urodzinowy prezent" Eliza Piotrowska

Tupcio chrupcio 
Wydawnictwo: Foksal
Rok wydania: 2014
Liczba stron: 24

Moja Ocena 10/10


Tupcio chrupcio to urocza myszka, która właśnie czeka na swoje kolejne urodziny z nadzieją, że otrzyma w prezencie ukochany rower. Rodzice niestety wszystko trzymają w tajemnicy i myszka zaczyna się martwić o swój wymarzony urodzinowy prezent. 

Jest to przeurocza książeczka i obie z córeczką wzruszyłyśmy się podczas czytania, zwłaszcza gdy Tucio otrzymał prezent ale czy to był ten jego wymarzony to już sami musicie sprawdzić.

Ponadto opowieść o myszce została przepięknie wydana a urocze i barwne ilustracje przyciągają wzrok. Natomiast wspaniały duży druk z pewnością stanowi dodatkowy atut zwłaszcza dla początkującego czytenika.
Polecamy bardzo!


2. "Wielka kolekcja bajek o przygodach Maszy i Niedźwiedzia" Oleg Kuzowkow

Masza i Niedźwiedź 
Egmont Polska :Wydawnictwo
2015 :Rok wydania
128 :Liczba stron

10/10 :Moja ocena

Uroczą dziewczynkę Maszę i jej przezabawne przygody, poznałyśmy obie z córeczką w bajce animowanej na DVD. Niedawno u Magdalenardo zobaczyłam to przepiękne wydanie książkowe i oczywiście natychmiast z Majeczką wyruszyłyśmy na zakupy. 

Masza to cudowna malutka dziewczynka, która zupełnie przez przypadek miewa niespodziewane i szalone przygody. Tak samo poprzez dziwny zbieg okoliczności, to właśnie przyjaciel Maszy, ogromy ale równie uroczy Niedźwiedź jest najczęstszym celem owych przypadków. To wszystko sprawia że oboje mają zabawne i pełne śmiechu przygody, które jak to w bajkach bywa zawsze dobrze się kończą.

Ponadto książeczka jest wydana wręcz przepięknie, a barwne ilustracje w równym stopniu jak wesołe przygody Maszy i Niedźwiedzia nie pozwalają się oderwać od niej. 
Polecamy gorąco i gwarantujemy uśmiech od ucha do ucha!


3. "Biuro detektywistyczne Lassefgo i Mai - tom nr 1 - Tajemnica diamentów" Martin Widmark, Helena Willis

Biuro detektywistyczne 
Wydawnictwo: Zakamarki
Rok wydania: 2015
Liczba stron: 75 

Moja ocena: 9/10


Dwoje przyjaciół Lasse i Maja najczęściej siedzą w piwnicy w domu Mai i czytają książki - kryminały. Praktycznie niczym by się nie różnili od swoich rówieśników, gdyby nie fakt, że w tym samym miejscu prowadzą też Biuro Detektywistyczne Lassego i Mai. 
Dlatego gdy ktoś kradnie diamenty a policja staje się bezradna to sprawa zostaje przekazana obu młodym detektywom no i zaczyna się niesamowita przygoda.

To nasze pierwsze spotkanie z powieścią detektywistyczną dla dzieci i jestem szczerze zachwycona.  To również nasza (moja i mojej córeczki) pierwsza przygoda z tymi detektywami ale już wiemy że z pewnością nie ostatnia. Ponadto cudownie duży druk stanowi wspaniałą zachętę dla początkujących czytelników.
Polecamy gorąco!


Pozdrawiamy serdecznie
Zaczytana Joana i zasłuchana Maja





  



6 komentarzy:

  1. Fajnie jest, gdy dziecko zaczyna dzielić naszą pasję:) Pamiętam, jak wyruszałam na zakupy z córą, jak buszowała między półkami i szukała czegoś dla siebie. Teraz ma szesnaście lat i nadal kocha książki, co bardzo mnie cieszy:) Za to mój synek niestety nie jest zainteresowany, chociaż usilnie go zachęcałam. Na razie ma inną pasję, mam jednak nadzieję, że kiedyś zainteresuje się książkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to wspaniałe uczucie jak Majeczka mówi do mnie że chciałby taką książeczkę i razem kupujemy a potem czytamy. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jak będę miała w przyszłości córeczkę będę jej stale kupować książki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Biblioteczka Majeczki musi być wspaniała. Rewelacja, że zarażasz Córcią miłością do czytania od najmłodszych lat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jej biblioteczka zaczyna wyglądać imponująco no i teraz doczekała się nowiutkiego regału na książeczki i maskotki :-)

      Usuń

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger