wtorek, lipca 28, 2015

"W angielskim zamku" Sarah Morgan





Tytuł: "W ANGIELSKIM ZAMKU"
Autor: Sarah Morgan

Wydawnictwo: Harlequin
Seria: "Światowe życie"
Data wydania: 26.09.2014
Liczba stron: 160


Moja ocena: 6/10






Zawsze latem podczas urlopu sięgam po przynajmniej jeden romans, ponieważ uwielbiam w tym czasie czytać coś miłego, słonecznego i koniecznie z happy-end.  W tym roku skusiłam się na książkę Pani Sarah Morgan "W angielskim zamku" z serii "Światowe życie wydawnictwa Harlequin.

Przeniosłam się do świata elit, gdzie sławny architekt Lucas Jackson jest w trakcie swojego kolejnego wielkiego projektu. Niestety targany rozpaczą po rodzinnej tragedii, zapomina zabrać ze sobą teczkę z bardzo ważnymi dokumentami. Jego asystentka Emma spostrzega to i zdziwiona tym faktem natychmiast wyrusza do wiejskiego domku szefa, żeby dostarczyć mu niezbędne pisma, a gdy dociera na miejsce, czekają na nią kolejne nie podobne do Lucasa incydenty. Zastaje dom przygotowany na wielkie przyjęcie ale pusty, bez gości i z niepokrojonym jeszcze tortem, natomiast Lucas pod wpływem zbyt dużej ilości alkoholu wita ją słowami "mówiłem Ci wynoś się ...", mimo że nie wiedział o przybyciu Emmy.

Książeczka króciutka i zaledwie na jeden wieczór ale za to bardzo dynamiczna i pełna niespodzianek. Bardzo mi się podobało, że autorka oprócz głównego wątku, jakim jest oczywiście romans głównych bohaterów, rozwija jeszcze kilka innych. Sprawia to że książeczkę czyta się nie tylko szybko ale i bardzo miło co z pewnością nastraja pozytywną energią.

Ponad to, zgodnie z moją urlopowa zasadą miałam romans, było słonecznie, ciepło oraz światowo tym razem, no i jak to w harlequinach bywa oczywiście z happy end. Zatem zdecydowanie polecam "W angielskim zamku" Pani Sarah Morgan, bo ja nastroiłam się urlopowo i pozytywnie, czyli książka spełniła swoje zadanie.
Polecam szczerze!

Zaczytana Joana

Książka bierze udział w wyzwaniach:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger