wtorek, stycznia 13, 2015

Wyzwanie czytelnicze "Pod hasłem"




"Pod hasłem" to moje ulubione wyzwanie czytelnicze na które natknęłam się w 2013 roku i z ogromną przyjemnością co miesiąc w nim uczestniczę.

Wyzwanie to polega na przeczytaniu przynajmniej jednej dowolnej książki, która będzie zgodna z podanym przez Ejotka hasłem. 
Każdego 1-ego dnia miesiąca Ejotek na swoim blogu umieszcza takie hasło.

Moja statystyka:


STYCZEŃ - hasło to: "Polskie dwa-tysiące-czternastki" - do tego hasła zaliczają się nowości z 2014 roku polskich autorów. Ja do stycznia zaliczam: 
1. "Malownicze. Wymarzony czas" Magdalena Kordel,
2. "Łyżeczka" Izabela Szyłko,
3. "Grecka Mozaika" Hanna Cygler,
4. "Dziedzictwo von Becków" Joanna Jax.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za treściwe odwiedziny :-)

Copyright © 2016 Epilog - zaczytana Joana , Blogger